hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Percepcija učenika: kako se ponaša omiljeni učitelj

Irena Labak ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, Hrvatska
Ana Babić Čikeš ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet u Osijeku, Odsjek za psihologiju, Osijek, Hrvatska
Predrag Pale ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (35 MB) str. 35-48 preuzimanja: 332* citiraj
APA 6th Edition
Labak, I., Babić Čikeš, A. i Pale, P. (2017). STUDENTS PERCEPTION: HOW DOES A FAVORITE TEACHER BEHAVE. Život i škola, LXIII (2), 35-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195149
MLA 8th Edition
Labak, Irena, et al. "STUDENTS PERCEPTION: HOW DOES A FAVORITE TEACHER BEHAVE." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 35-48. https://hrcak.srce.hr/195149. Citirano 08.05.2021.
Chicago 17th Edition
Labak, Irena, Ana Babić Čikeš i Predrag Pale. "STUDENTS PERCEPTION: HOW DOES A FAVORITE TEACHER BEHAVE." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 35-48. https://hrcak.srce.hr/195149
Harvard
Labak, I., Babić Čikeš, A., i Pale, P. (2017). 'STUDENTS PERCEPTION: HOW DOES A FAVORITE TEACHER BEHAVE', Život i škola, LXIII(2), str. 35-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195149 (Datum pristupa: 08.05.2021.)
Vancouver
Labak I, Babić Čikeš A, Pale P. STUDENTS PERCEPTION: HOW DOES A FAVORITE TEACHER BEHAVE. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 08.05.2021.];LXIII(2):35-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195149
IEEE
I. Labak, A. Babić Čikeš i P. Pale, "STUDENTS PERCEPTION: HOW DOES A FAVORITE TEACHER BEHAVE", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 35-48, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195149. [Citirano: 08.05.2021.]

Sažetak
Emocije učenika u prema njihovim učiteljima važan su aspekt procesa učenja u školi. Pozitivan odnos između učenika i nastavnika povećava motivaciju učenika za obavljanje zadataka. Nema istraživanja o karakteristikama nastavnika koji su omiljeni učenicima. Cilj ovog istraživanja bio ispitati neke od karakteristika (način učenja, komunikacija, osobnost) omiljenih nastavnika učenika u osnovnoj i srednjoj školi. U istraživanju je sudjelovalo 1035 učenika. Procijenili su 40 izjava o osobnosti omiljenog nastavnika, načinu učenja i načinu komunikacije s učenicima. Rezultati pokazuju da je omiljeni učitelj onaj koji provjerava njihovo prethodno znanje i objašnjava nove pojmove, onaj s kojim učenici surađuju i koji je dobar organizator te prati njihov rad. Učenikova percepcija omiljenoga učitelja ovisi o dobi i spolu učenika. Za razliku od starijih učenika mlađi su dali veće ocjene za skoro sve ispitane varijable. Interakcija između spola i dobi također se pokazala statistički značajnom.

Ključne riječi
omiljeni učitelj; način učenja; komunikacija; osobnost učitelja; učenici

Hrčak ID: 195149

URI
https://hrcak.srce.hr/195149

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.061 *