hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Uloga i važnost izvanučioničnog učenja i terenske nastave u obrazovanju učitelja razredne nastave

Irella Bogut ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Željko Popović ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Alma Mikuška ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (18 MB) str. 127-132 preuzimanja: 323* citiraj
APA 6th Edition
Bogut, I., Popović, Ž. i Mikuška, A. (2017). THE ROLE AND IMPORTANCE OF OUTDOOR TEACHING AND FIELDWORK IN BIOLOGY FOR PRIMARY SCHOOL TEACHER EDUCATION. Život i škola, LXIII (2), 127-132. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195185
MLA 8th Edition
Bogut, Irella, et al. "THE ROLE AND IMPORTANCE OF OUTDOOR TEACHING AND FIELDWORK IN BIOLOGY FOR PRIMARY SCHOOL TEACHER EDUCATION." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 127-132. https://hrcak.srce.hr/195185. Citirano 18.05.2021.
Chicago 17th Edition
Bogut, Irella, Željko Popović i Alma Mikuška. "THE ROLE AND IMPORTANCE OF OUTDOOR TEACHING AND FIELDWORK IN BIOLOGY FOR PRIMARY SCHOOL TEACHER EDUCATION." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 127-132. https://hrcak.srce.hr/195185
Harvard
Bogut, I., Popović, Ž., i Mikuška, A. (2017). 'THE ROLE AND IMPORTANCE OF OUTDOOR TEACHING AND FIELDWORK IN BIOLOGY FOR PRIMARY SCHOOL TEACHER EDUCATION', Život i škola, LXIII(2), str. 127-132. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195185 (Datum pristupa: 18.05.2021.)
Vancouver
Bogut I, Popović Ž, Mikuška A. THE ROLE AND IMPORTANCE OF OUTDOOR TEACHING AND FIELDWORK IN BIOLOGY FOR PRIMARY SCHOOL TEACHER EDUCATION. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 18.05.2021.];LXIII(2):127-132. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195185
IEEE
I. Bogut, Ž. Popović i A. Mikuška, "THE ROLE AND IMPORTANCE OF OUTDOOR TEACHING AND FIELDWORK IN BIOLOGY FOR PRIMARY SCHOOL TEACHER EDUCATION", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 127-132, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195185. [Citirano: 18.05.2021.]

Sažetak
Važnost izvanučioničke i terenske nastave u biologiji dobro je poznata i nalazi se u programu studija za nastavnike biologije. Vrijednosti iskustvenog učenja u neposrednoj prirodi kako za učenike tako i za nastavnike prikazana je u brojnim dosadašnjim istraživanjima. Promatranja okoliša i promjena u prirodi, kao i praktična istraživanja tijekom terenskog rada, ključni su i za studente učiteljskog studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti kako bi bilje razumijevali prirodne pojave i postali svjesni utjecaja čovjeka na prirodu. Obrazovanje učitelja osnovnih škola za izvanučioničku nastavu vrlo je važno u današnjem društvu kada su djeca više usmjerena na aktivnosti u zatvorenom prostoru, uglavnom zbog razvoja tehnologije (televizije, video igara i interneta). Naša dosadašnja istraživanja pokazala su da učenici i učitelji u osnovnim školama imaju skromno znanje o čestim biljnim i životinjskim vrstama, pa čak i onima iz vlastitog okruženja. Nema opsežnijih istraživanja o načinu provođenja i opsegu izvođenja terenskog rada u nastavi prirodoslovlja na studijima za obrazovanje učitelja razredne nastave u Hrvatskoj. U ovom radu smo usporedili postojeće planove i programe studija za učitelje osnovnih škola u Hrvatskoj, i predstavili plan za kompleksnije istraživanje ove važne teme u obrazovanju učitelja. Prikazali smo i neka vlastita iskustva u organiziranju terenske nastave iz prirodoslovlja za studente učiteljskog studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.

Ključne riječi
izvanučionička nastava; terenska nastava; biologija; učitelji razredne nastave

Hrčak ID: 195185

URI
https://hrcak.srce.hr/195185

[engleski] [njemački]

Posjeta: 973 *