hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053

Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo

Edita Rogulj   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4860-5271 ; University of Zagreb, Faculty of Teacher Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (156 KB) str. 131-147 preuzimanja: 157* citiraj
APA 6th Edition
Rogulj, E. (2018). Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
MLA 8th Edition
Rogulj, Edita. "Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Rogulj, Edita. "Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
Harvard
Rogulj, E. (2018). 'Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
Vancouver
Rogulj E. Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.10.2020.];20(Sp.Ed.1):131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
IEEE
E. Rogulj, "Dijete i institucije: institucijsko djetinjstvo", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 131-147, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
Puni tekst: engleski, pdf (156 KB) str. 131-147 preuzimanja: 70* citiraj
APA 6th Edition
Rogulj, E. (2018). Child and Institutions: Institutional Childhood. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
MLA 8th Edition
Rogulj, Edita. "Child and Institutions: Institutional Childhood." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Rogulj, Edita. "Child and Institutions: Institutional Childhood." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
Harvard
Rogulj, E. (2018). 'Child and Institutions: Institutional Childhood', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
Vancouver
Rogulj E. Child and Institutions: Institutional Childhood. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.10.2020.];20(Sp.Ed.1):131-147. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053
IEEE
E. Rogulj, "Child and Institutions: Institutional Childhood", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 131-147, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3053

Sažetak
Dijete rane i predškolske dobi svoje djetinjstvo provodi u ustanovama za odgoj i obrazovanje, međutim, njegovo se odrastanje odvija i u vremenu koje nije obuhvaćeno boravkom u nekoj od institucija. S obziromna to da se danas učestalo govori o institucionalizaciji djetinjstva, interes za provođenje kvalitetnog vremena koje se uz obiteljsku zajednicu sve više ostvaruje i u ustanovama ranog odgoja i u drugim izvanobiteljskim programima usmjerenim na dijete i njegovu dobrobit dobiva na važnosti. Upravo taj segment života pokazao se kao bitan prediktor u kvalitetnom razvoju svakog pojedinca. Participiranjem u različitim aktivnostima djetetu je omogućeno razvijanje osobnog sustava vrijednosti, kritičnog mišljenja, razvoja tolerancije i humanih etičkih vrijednosti. U ovom radu provedeno je istraživanje u dječjim vrtićima Grada Zagreba i dječjim vrtićima s područja Siska, Petrinje, Velike Gorice i Velike Mlake. 250 roditelja je u prigodno konstruiranom Upitniku o mišljenju roditelja o institucionaliziranosti djetinjstva, procjenjivalo važnost uključenosti djece u različite aktivnosti koje se ostvaruju u ustanovama ranog odgoja i drugim izvanobiteljskim programima.

Ključne riječi
igra; roditelji; slobodne aktivnosti; ustanove ranog odgoja i obrazovanja

Hrčak ID: 200229

URI
https://hrcak.srce.hr/200229

[engleski]

Posjeta: 480 *