hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117

PERCEPCIJA DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI OD STRANE ZAPOSLENIKA PODUZEĆA U BOSNI I HERCEGOVINI

Admir Čavalić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2639-5533 ; Faculty of Economics, University of Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Damir Bećirović ; International Business-Information Academy Tuzla, Bosnia and Herzegovina

Puni tekst: engleski, pdf (157 KB) str. 117-128 preuzimanja: 193* citiraj
APA 6th Edition
Čavalić, A. i Bećirović, D. (2018). EMPLOYEE PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA. Poslovna izvrsnost, 12 (1), 117-128. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117
MLA 8th Edition
Čavalić, Admir i Damir Bećirović. "EMPLOYEE PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA." Poslovna izvrsnost, vol. 12, br. 1, 2018, str. 117-128. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Čavalić, Admir i Damir Bećirović. "EMPLOYEE PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA." Poslovna izvrsnost 12, br. 1 (2018): 117-128. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117
Harvard
Čavalić, A., i Bećirović, D. (2018). 'EMPLOYEE PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA', Poslovna izvrsnost, 12(1), str. 117-128. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117
Vancouver
Čavalić A, Bećirović D. EMPLOYEE PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2018 [pristupljeno 12.12.2019.];12(1):117-128. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117
IEEE
A. Čavalić i D. Bećirović, "EMPLOYEE PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BOSNIA AND HERZEGOVINA", Poslovna izvrsnost, vol.12, br. 1, str. 117-128, 2018. [Online]. https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117

Sažetak
Kompanija slijedi koncept društveno odgovornog poslovanja kada i pored svojih osnovnih ekonomskih funkcija, ispunjava i druge funkcije u cilju postizanja širih društvenih ciljeva. Korporativna društvena odgovornost predstavlja imperativ u modernom svijetu poslovanja dok je u teoriji još uvijek predmet rasprave. Ipak, unutar različitih teorija,
postoji određen konsenzus i to vezano za razumijevanje važnosti dionika kompanije i postojanja različitih nivoa socijalno društvenih aktivnosti. Glavni cilj ovog rada je istražiti i analizirati percepcije zaposlenika prema društveno odgovornim aktivnostima u Bosni i Hercegovini. Rad će prikazati istraživanje percepcija 100 predstavnika kompanija o društvenoj odgovornosti, uz analizu utjecaja sociodemografskih faktora i karakteristika posla na njihove stavove. Također, ovaj rad, kao dodatak zaključku, navodi preporuke za
poboljšanje trenutnog stanja korporativne društvene odgovornosti u Bosni i Hercegovini.

Ključne riječi
Korporativna društvena odgovornost; dionici; kompanije u Bosni i Hercegovini

Hrčak ID: 205072

URI
https://hrcak.srce.hr/205072

[engleski]

Posjeta: 370 *