Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2979

Odnos između resursa visokih učilišta i rezultata učenja: razmatranje posredničkog učinka studentske angažiranosti

Joseph Muthiani Malechwanzi orcid id orcid.org/0000-0003-1480-8660 ; Huazhong University of Science and Technology, School of Education
Lei Hongde orcid id orcid.org/0000-0003-0860-2965 ; Huazhong University of Science and Technology, School of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 304 Kb

str. 903-937

preuzimanja: 255

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 304 Kb

str. 903-937

preuzimanja: 124

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada jest istražiti odnos između resursa visokih učilišta i rezultata učenja posredovanjem studentske angažiranosti. Oslanjajući se na podatke prikupljene od 430 studenata i 122 obrazovne ustanove diljem obalne regije Kenije, koristili smo se statističkim modelom utemeljenim na strukturnim jednadžbama sa svrhom ispitivanja modela koji upućuje na odnos između resursa učilišta i rezultata učenja. Uzimajući studentski angažman kao parametar, rezultati statističke analize pokazali su da resursi obrazovnih ustanova imaju značajan i neizravan učinak na rezultate učenja studenata. Koeficijent regresije resursa učilišta u odnosu na rezultate učenja smanjen je s 0.62 na 0.01, te postaje beznačajan kad se modelu pridoda studentska angažiranost. Rezultati pokazuju da učinke resursa učilišta treba ocijeniti u kontekstu njihova utjecaja na uvećanje angažmana studenata. U radu se raspravlja i o implikacijama za praksu, kao i o daljnjim pravcima istraživanja.

Ključne riječi

postignuće; okolina; uključenost; strukovno učilište

Hrčak ID:

207412

URI

https://hrcak.srce.hr/207412

Datum izdavanja:

27.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 944 *