hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.33128/k.60.1.3

PREFERENCIJE POTROŠAČA O KORISNOSTI I KONZUMACIJI OBOGAĆENIH PROIZVODA

Zlata Kralik   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9056-9564 ; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vladimira Preloga 1, Osijek, Hrvatska
Andrijana Rebekić ; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vladimira Preloga 1, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (63 KB) str. 17-27 preuzimanja: 100* citiraj
APA 6th Edition
Kralik, Z. i Rebekić, A. (2018). CONSUMERS' PREFERENCES ON USEFULNESS AND CONSUMPTION OF ENRICHED PRODUCTS . Krmiva, 60 (1), 17-27. https://doi.org/10.33128/k.60.1.3
MLA 8th Edition
Kralik, Zlata i Andrijana Rebekić. "CONSUMERS' PREFERENCES ON USEFULNESS AND CONSUMPTION OF ENRICHED PRODUCTS ." Krmiva, vol. 60, br. 1, 2018, str. 17-27. https://doi.org/10.33128/k.60.1.3. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Kralik, Zlata i Andrijana Rebekić. "CONSUMERS' PREFERENCES ON USEFULNESS AND CONSUMPTION OF ENRICHED PRODUCTS ." Krmiva 60, br. 1 (2018): 17-27. https://doi.org/10.33128/k.60.1.3
Harvard
Kralik, Z., i Rebekić, A. (2018). 'CONSUMERS' PREFERENCES ON USEFULNESS AND CONSUMPTION OF ENRICHED PRODUCTS ', Krmiva, 60(1), str. 17-27. https://doi.org/10.33128/k.60.1.3
Vancouver
Kralik Z, Rebekić A. CONSUMERS' PREFERENCES ON USEFULNESS AND CONSUMPTION OF ENRICHED PRODUCTS . Krmiva [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.10.2019.];60(1):17-27. https://doi.org/10.33128/k.60.1.3
IEEE
Z. Kralik i A. Rebekić, "CONSUMERS' PREFERENCES ON USEFULNESS AND CONSUMPTION OF ENRICHED PRODUCTS ", Krmiva, vol.60, br. 1, str. 17-27, 2018. [Online]. https://doi.org/10.33128/k.60.1.3

Sažetak
Cilj rada bio je procijeniti preferencije potrošača o korisnosti i konzumaciji obogaćenih i/ili funkcionalnih prehrambenih proizvoda s naglaskom na konzumna jaja. Istraživanje preferencija potrošača o korisnosti i konzumaciji obogaćenih kao i funkcionalnih proizvoda provedeno je na 132 ispitanika. Podatci su prikupljeni pomoću anketnog upitnika koji se sastojao od 15 pitanja. Prvih 7 pitanja odnosila su se na socio-demografska obilježja ispitanika (spol, dob, obrazovanje, bračni status, zanimanje, prihodi i slično). Drugi dio upitnika sastojao se od 8 pitanja koja su se odnosila na dobivanje informacija o volji za kupovinu navedenih proizvoda, zdravstvenoj koristi funkcionalnih sastojaka u obogaćenim proizvodima, ispravnosti odnosno znanstvenoj potvrdi deklaracija i slično. U anketi je sudjelovalo više žena (60,6%) nego muškaraca (39,4%). Ukupno gledajući anketi je pristupilo najviše mladih u dobi 19-29 godina (53%), visoko obrazovanih (68,94%) s primanjima većim od 5001 kn (60,6%). Prema mišljenju ispitanika o korisnosti i ispravnosti obogaćenih odnosno funkcionalnih proizvoda kao i volji za konzumacijom omega-3 jaja većina ih zapravo nema mišljenje o ovim proizvodima što se pokazuje time da je najveća učestalost odgovora na postavljena pitanja bilo 4. S obzirom da je većina ispitanika bila mlađe dobi, a prema odgovorima u anketi nemaju definirano mišljenje o obogaćenim proizvodima, neophodno je provoditi edukaciju o važnosti ovih proizvoda u prehrani.

Ključne riječi
preferencije; anketa; obogaćeni proizvodi; funkcionalna hrana; jaja

Hrčak ID: 209181

URI
https://hrcak.srce.hr/209181

[engleski]

Posjeta: 198 *