hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20180235

Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA

Tomislav Berišić ; Vodoopskrba i odvodnja Zagreb
Maja Banovac Barić ; Edward Bernays University College

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 72-94 preuzimanja: 73* citiraj
APA 6th Edition
Berišić, T. i Banovac Barić, M. (2018). Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA . Communication Management Review, 03 (02), 72-94. https://doi.org/10.22522/cmr20180235
MLA 8th Edition
Berišić, Tomislav i Maja Banovac Barić. "Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA ." Communication Management Review, vol. 03, br. 02, 2018, str. 72-94. https://doi.org/10.22522/cmr20180235. Citirano 26.05.2020.
Chicago 17th Edition
Berišić, Tomislav i Maja Banovac Barić. "Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA ." Communication Management Review 03, br. 02 (2018): 72-94. https://doi.org/10.22522/cmr20180235
Harvard
Berišić, T., i Banovac Barić, M. (2018). 'Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA ', Communication Management Review, 03(02), str. 72-94. https://doi.org/10.22522/cmr20180235
Vancouver
Berišić T, Banovac Barić M. Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA . Communication Management Review [Internet]. 2018 [pristupljeno 26.05.2020.];03(02):72-94. https://doi.org/10.22522/cmr20180235
IEEE
T. Berišić i M. Banovac Barić, "Uloga društvenih medija u audiovizualnoj komunikaciji terorističkih organizacija: IRA i ETA ", Communication Management Review, vol.03, br. 02, str. 72-94, 2018. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20180235

Sažetak
Irska republikanska armija (IRA) i Euskadi Ta Askatasuna (ETA) dvije su najstarije europske terorističke organizacije koje su aktivne već više od pola stoljeća. Riječ je o organizacijama koje se nasilnim i političkim putem bore za neovisnost svojih regija: ETA za neovisnost Baskije od Španjolske, a IRA za odvajanje Sjeverne Irske od Ujedinjenog Kraljevstva i ujedinjenje s Republikom Irskom. U novije doba internet je postao jedna od najdinamičnijih platformi na kojoj razne terorističke organizacije vode virtualne propagandne bitke, a ovaj rad analizirao je prisutnost IRA-e i ETA-e na društvenim medijima, odnosno Youtubeu. Metodom analize sadržaja u razdoblju od 1. ožujka do 1. lipnja 2016. godine analizirana je audiovizualna komunikacija IRA-e i ETA-e na Youtubeu kojom se pokazalo da nijedna organizacija ne predstavlja direktnu sigurnosnu ugrozu niti su izravno uključene u širenje svoje propagande

Ključne riječi
terorizam; društveni mediji; Youtube; IRA; ETA

Hrčak ID: 214543

URI
https://hrcak.srce.hr/214543

Posjeta: 165 *