Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.2.41

ZAŠTO JE POTREBNO UČITI O FINANCIJAMA? REZULTATI NA TEMELJU MIŠLJENJA GENERACIJE Z

Ágnes Csiszárik-Kocsir ; Óbuda University, Keleti Faculty of Business and Management, Budapest, Hungary
Mónika Garai-Fodor ; Óbuda University, Keleti Faculty of Business and Management, Budapest, Hungary


Puni tekst: engleski pdf 334 Kb

str. 41-57

preuzimanja: 625

citiraj


Sažetak

Koncepti financijske kulture i financijske pismenosti danas su popularne teme istraživanja. Brojna istraživanja i analize bave se temom financijske kulture stanovništva i pitanjem je li se ta kultura poboljšala deset godina nakon krize. Razlikuju se i istražuju različite dimenzije financijske kulture za različite dobne skupine stanovništva. Danas
su sve države poduzele korake kako bi razvile i proširile financijsku pismenost, ali su ti koraci većinom zakašnjeli. Mnoge organizacije bave se mjerenjem financijske kulture na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Rezultati istraživanja već su u mnogim slučajevima ukazali na nedostatke i na područja koja treba dalje razvijati, što je potrebno i važno. Primarni akteri razvoja su obrazovne institucije na primarnoj, sekundarnoj i tercijarnoj razini. Međutim, znaju li studenti svrhu razvijanja financijske pismenosti, prepoznaju li njezinu važnost? Cilj rada je istražiti stavove studenata koji započinju visokoškolsko
obrazovanje o financijskoj kulturi, financijskoj pismenosti, motivaciji i ciljevima kako bi se buduće generacije moglo pripremiti za izazove i očekivanja u financijama u budućnosti.

Ključne riječi

financijska kultura; financijska pismenost; generacija Z; visoko obrazovanje

Hrčak ID:

215830

URI

https://hrcak.srce.hr/215830

Datum izdavanja:

20.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.670 *