hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913

Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš

Emine Tarakci Eren ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture
Tugba Düzenli ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture
Serap Yılmaz ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture

Puni tekst: hrvatski, pdf (747 KB) str. 1149-1171 preuzimanja: 125* citiraj
APA 6th Edition
Tarakci Eren, E., Düzenli, T. i Yılmaz, S. (2018). Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
MLA 8th Edition
Tarakci Eren, Emine, et al. "Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 4, 2018, str. 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Tarakci Eren, Emine, Tugba Düzenli i Serap Yılmaz. "Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš." Croatian Journal of Education 20, br. 4 (2018): 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
Harvard
Tarakci Eren, E., Düzenli, T., i Yılmaz, S. (2018). 'Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš', Croatian Journal of Education, 20(4), str. 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
Vancouver
Tarakci Eren E, Düzenli T, Yılmaz S. Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.10.2020.];20(4):1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
IEEE
E. Tarakci Eren, T. Düzenli i S. Yılmaz, "Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 4, str. 1149-1171, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
Puni tekst: engleski, pdf (747 KB) str. 1149-1171 preuzimanja: 185* citiraj
APA 6th Edition
Tarakci Eren, E., Düzenli, T. i Yılmaz, S. (2018). Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
MLA 8th Edition
Tarakci Eren, Emine, et al. "Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 4, 2018, str. 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Tarakci Eren, Emine, Tugba Düzenli i Serap Yılmaz. "Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education." Croatian Journal of Education 20, br. 4 (2018): 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
Harvard
Tarakci Eren, E., Düzenli, T., i Yılmaz, S. (2018). 'Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education', Croatian Journal of Education, 20(4), str. 1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
Vancouver
Tarakci Eren E, Düzenli T, Yılmaz S. Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.10.2020.];20(4):1149-1171. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913
IEEE
E. Tarakci Eren, T. Düzenli i S. Yılmaz, "Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 4, str. 1149-1171, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913

Sažetak
Brzi napredak računalne tehnologije omogućio je uporabu novih tehnologija u profesionalnim disciplinama kao što su likovna umjetnost, dizajn, arhitektura i prostorno planiranje u kojima se dominantno oslanjamo na vizualizaciju. Preciznije, vizualizacija je potreba. Međutim, primjena tradicionalnih alata za dizajn i za tehnike grafičkog prikazivanja, skiciranja, iscrtavanja planova, profili, perspektive na papiru i izrada modela još uvijek se koriste u arhitekturi okoliša, arhitekturi, unutarnjoj arhitekturi ili u granama koje ovise o planiranju. Digitalne tehnologije, s druge strane, koriste se kao dodatni alati. Cilj ovoga rada je odrediti koje se metode dominantno koriste u različitim fazama u studiju dizajna za okoliš u obrazovanju za arhitekturu okoliša te usporediti razvijene programe za vizualizaciju. U tom kontekstu određena je razina zadovoljstva studenata s tim metodama. Istraživanje je provedeno sa studentima s Odjela za arhitekturu okoliša pri Sveučilištu Karadeniz Technical University (KTU). Rezultati istraživanja pokazali su da su razine zadovoljstva studenata arhitekture s digitalnim tehnologijama više u usporedbi s tradicionalnim metodama zbog uvjeta i superiorne kvalitete koju nude digitalne tehnologije.

Ključne riječi
tradicionalna i digitalna vizualizacija; studio dizajna za okoliš; tehnologija, razina zadovoljstva.

Hrčak ID: 216628

URI
https://hrcak.srce.hr/216628

[engleski]

Posjeta: 468 *