hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190

Tablet u školskom i obiteljskom okruženju

María-Carmen Ricoy   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7074-5890 ; University of Vigo, Faculty of Education Sciences
Cristina Sánchez-Martínez   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1774-1919 ; University of Vigo, Faculty of Education Sciences
Tiberio Feliz-Murias ; National University of Distance Education, Faculty of Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (320 KB) str. 1353-1379 preuzimanja: 113* citiraj
APA 6th Edition
Ricoy, M., Sánchez-Martínez, C. i Feliz-Murias, T. (2018). Tablet u školskom i obiteljskom okruženju. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
MLA 8th Edition
Ricoy, María-Carmen, et al. "Tablet u školskom i obiteljskom okruženju." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 4, 2018, str. 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190. Citirano 11.08.2020.
Chicago 17th Edition
Ricoy, María-Carmen, Cristina Sánchez-Martínez i Tiberio Feliz-Murias. "Tablet u školskom i obiteljskom okruženju." Croatian Journal of Education 20, br. 4 (2018): 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
Harvard
Ricoy, M., Sánchez-Martínez, C., i Feliz-Murias, T. (2018). 'Tablet u školskom i obiteljskom okruženju', Croatian Journal of Education, 20(4), str. 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
Vancouver
Ricoy M, Sánchez-Martínez C, Feliz-Murias T. Tablet u školskom i obiteljskom okruženju. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 11.08.2020.];20(4):1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
IEEE
M. Ricoy, C. Sánchez-Martínez i T. Feliz-Murias, "Tablet u školskom i obiteljskom okruženju", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 4, str. 1353-1379, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
Puni tekst: engleski, pdf (320 KB) str. 1353-1379 preuzimanja: 80* citiraj
APA 6th Edition
Ricoy, M., Sánchez-Martínez, C. i Feliz-Murias, T. (2018). A Tablet in School and Family Context. Croatian Journal of Education, 20 (4), 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
MLA 8th Edition
Ricoy, María-Carmen, et al. "A Tablet in School and Family Context." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. 4, 2018, str. 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190. Citirano 11.08.2020.
Chicago 17th Edition
Ricoy, María-Carmen, Cristina Sánchez-Martínez i Tiberio Feliz-Murias. "A Tablet in School and Family Context." Croatian Journal of Education 20, br. 4 (2018): 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
Harvard
Ricoy, M., Sánchez-Martínez, C., i Feliz-Murias, T. (2018). 'A Tablet in School and Family Context', Croatian Journal of Education, 20(4), str. 1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
Vancouver
Ricoy M, Sánchez-Martínez C, Feliz-Murias T. A Tablet in School and Family Context. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 11.08.2020.];20(4):1353-1379. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
IEEE
M. Ricoy, C. Sánchez-Martínez i T. Feliz-Murias, "A Tablet in School and Family Context", Croatian Journal of Education, vol.20, br. 4, str. 1353-1379, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190

Sažetak
U društvu u kojemu prevladavaju informacijska i komunikacijska tehnologija škole ne mogu ignorirati nove tehnologije. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja ispitati potencijal upotrebe tableta u radu s osnovnoškolcima u školi i u njihovome obiteljskom okruženju. Istraživanje je provedeno primjenom kvalitativne metodologije. U njemu je ukupno sudjelovalo 247 ispitanika – učenika, njihovih roditelja i nastavnika. Rezultati i zaključci pokazuju da se tableti u nastavi ne koriste sustavno. U praksi upotrebe tableta u školi potrebno je spomenuti njihovu upotrebu za provjeravanje/prikupljanje informacija, u istraživačke svrhe te za izradu audiovizualnih sadržaja, a tableti se kod kuće koriste u rekreativne svrhe. Najvažnije je da od samoga početka nastavnici i roditelji imaju pozitivan stav prema upotrebi tableta, jer to utječe na njihovu učinkovitiju upotrebu. Iako se tableti ne mogu smatrati sredstvom za poboljšanje akademskih postignuća učenika, oni pozitivno utječu na povećanje njihove motivacije.

Ključne riječi
obiteljsko okruženje; IKT; mobilni uređaji, osnovnoškolsko obrazovanje; tableti

Hrčak ID: 216627

URI
https://hrcak.srce.hr/216627

[engleski]

Posjeta: 374 *