hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20190144

Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece

Ines Šmit   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7604-3328 ; Hrvatska gospodarska komora, Zagreb, Hrvatska
Marinko Kovačić ; Hrvatska gospodarska komora, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 140-161 preuzimanja: 97* citiraj
APA 6th Edition
Šmit, I. i Kovačić, M. (2019). Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece. Communication Management Review, 04 (01), 140-161. https://doi.org/10.22522/cmr20190144
MLA 8th Edition
Šmit, Ines i Marinko Kovačić. "Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 140-161. https://doi.org/10.22522/cmr20190144. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Šmit, Ines i Marinko Kovačić. "Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 140-161. https://doi.org/10.22522/cmr20190144
Harvard
Šmit, I., i Kovačić, M. (2019). 'Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece', Communication Management Review, 04(01), str. 140-161. https://doi.org/10.22522/cmr20190144
Vancouver
Šmit I, Kovačić M. Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];04(01):140-161. https://doi.org/10.22522/cmr20190144
IEEE
I. Šmit i M. Kovačić, "Utjecaj tehnološke paradigme na ponašanje milenijalaca i djece", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 140-161, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190144

Sažetak
U okruženju koje u znatnoj mjeri određuje tehnološka paradigma, odrastaju milenijalci i djeca. Pri tome je od posebne važnosti komunikacijska tehnologija koja je vezivno tkivo socijalnih i gospodarskih entiteta. Internet je već radikalno redizajnirao poslovanje te organizacijske odnose u smislu dokidanja hijerarhijskih odnosa. Naša je teza kako se mlade generacije profiliraju u odnosima suradnje i razmjene znanja te mišljenja uz minimalnu prisutnost hijerarhijskih odnosa koji su u velikoj mjeri utjecali na oblikovanje ranijih generacija. Smatramo kako internetska tehnologija utječe na način razmišljanja mlade generacije i djece te se može pretvoriti u površnost, odnosno nekritički relativizam. Zbog toga se razvoj kritičkog mišljenja javlja kao nužnost za milenijalce kako bi bili u stanju samostalno i kompetentno valorizirati internetske sadržaje, ali i ostala znanja pohranjena u drugim medijima. Kritičko mišljenje mora se prvenstveno razvijati u obrazovnim institucijama.

Ključne riječi
tehnološka paradigma; milenijalci; djeca; internet; kritičko mišljenje

Hrčak ID: 223672

URI
https://hrcak.srce.hr/223672

Posjeta: 226 *