hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20190149

Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor

Lina Malek   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7933-1168 ; Hrvatski studiji (doktorandica), Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 232-247 preuzimanja: 113* citiraj
APA 6th Edition
Malek, L. (2019). Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor. Communication Management Review, 04 (01), 232-247. https://doi.org/10.22522/cmr20190149
MLA 8th Edition
Malek, Lina. "Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 232-247. https://doi.org/10.22522/cmr20190149. Citirano 02.07.2020.
Chicago 17th Edition
Malek, Lina. "Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 232-247. https://doi.org/10.22522/cmr20190149
Harvard
Malek, L. (2019). 'Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor', Communication Management Review, 04(01), str. 232-247. https://doi.org/10.22522/cmr20190149
Vancouver
Malek L. Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 02.07.2020.];04(01):232-247. https://doi.org/10.22522/cmr20190149
IEEE
L. Malek, "Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 232-247, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190149

Sažetak
Hrvatska je zemlja bogata kulturnom baštinom. Narodne nošnje, pjesme i plesovi mogu se upoznati u muzejima, stručnoj literaturi i kroz djelatnost kulturno-umjetničkih društava. No, razvijena tehnologija uvela je nove oblike predstavljanja i očuvanja folklornih sadržaja. Tako, primjerice, djeca u nižim razredima osnovne škole, osim uz učitelje i udžbenike iz Glazbene kulture, tradicionalne dječje pjesme mogu poslušati na YouTubeu. Stoga je cilj rada potaknuti usvajanje znanja o hrvatskom folkloru uz pomoć novih medija kao alata i kao sredstva za edukaciju u osnovnim školama, na temelju teorijskog i praktičnog aspekta. Radom se utvrdilo da postoje stručni tekstovi i upute o upotrebi medija u nastavi, no nema tekstova usmjerenih isključivo na povezivanje nastave, medija i folklora. Osim što se osvrće na dosadašnja teorijska stajališta, kao i na primjere primjene medija u nastavi, autorica opisuje vlastiti projekt koji je ostvarila u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi čime nastoji potaknuti na upotrebu medija u obrazovanju o kulturi.

Ključne riječi
osnovnoškolska nastava; hrvatski folklor; novi mediji; pozitivne strane novih medija

Hrčak ID: 223680

URI
https://hrcak.srce.hr/223680

Posjeta: 290 *