hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20190150

Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije

Nensi Blažević ; Filozofski fakultet (doktorandica), Zagreb, Hrvatska
Jana Bušić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7763-3776
Stana Odak Krasić ; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 248-269 preuzimanja: 222* citiraj
APA 6th Edition
Blažević, N., Bušić, J. i Odak Krasić, S. (2019). Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije. Communication Management Review, 04 (01), 248-269. https://doi.org/10.22522/cmr20190150
MLA 8th Edition
Blažević, Nensi, et al. "Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije." Communication Management Review, vol. 04, br. 01, 2019, str. 248-269. https://doi.org/10.22522/cmr20190150. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Blažević, Nensi, Jana Bušić i Stana Odak Krasić. "Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije." Communication Management Review 04, br. 01 (2019): 248-269. https://doi.org/10.22522/cmr20190150
Harvard
Blažević, N., Bušić, J., i Odak Krasić, S. (2019). 'Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije', Communication Management Review, 04(01), str. 248-269. https://doi.org/10.22522/cmr20190150
Vancouver
Blažević N, Bušić J, Odak Krasić S. Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije. Communication Management Review [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];04(01):248-269. https://doi.org/10.22522/cmr20190150
IEEE
N. Blažević, J. Bušić i S. Odak Krasić, "Fenomen reality televizije: od zabave do edukacije", Communication Management Review, vol.04, br. 01, str. 248-269, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22522/cmr20190150

Sažetak
Reality televizija postala je društveni fenomen. Predmet je brojnih rasprava i analiza jer je jedan od najgledanijih televizijskih sadržaja, a izaziva oprečna mišljenja: neki je pasionirano gledaju i u njoj pronalaze zabavu te bijeg od stvarnosti, a drugi pak zaziru od same pomisli na takav sadržaj. Reality programi mogu sadržavati neprimjerene sadržaje za sudionike i gledatelje svih uzrasta, ali mogu biti i edukativni. Uz vrlo popularne reality emisije poput Skrivene kamere i Big Brothera , manje su poznate one emisije koje su svojedobno služile kao socijalni eksperimenti radi znanstvenih istraživanja, kao što je promatranje ponašanja ljudi u zatvorenim zajednicama. Iako su istovremeno šokantni većini ljudi, takvi realityji sadrže i edukativne elemente. U ovome se radu metodom ankete istražuje mogu li reality programi, osim što su zabavni, biti i edukativni. Također, analizira se zašto ljudi gledaju takve sadržaje i identificiraju se s njima.

Ključne riječi
mediji; televizija; reality programi; zabavni i edukativni sadržaji

Hrčak ID: 223681

URI
https://hrcak.srce.hr/223681

Posjeta: 317 *