hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325

Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive

Anka Jurčević Lozančić ; Afilijacija autora (izvorni jezik) npr. Stomatološki fakultet Sveučilišta u Z
Edita Rogulj ; Afilijacija autora (izvorni jezik) npr. Stomatološki fakultet Sveučilišta u Z

Puni tekst: hrvatski, pdf (129 KB) str. 311-319 preuzimanja: 67* citiraj
APA 6th Edition
Jurčević Lozančić, A. i Rogulj, E. (2018). Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
MLA 8th Edition
Jurčević Lozančić, Anka i Edita Rogulj. "Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Jurčević Lozančić, Anka i Edita Rogulj. "Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
Harvard
Jurčević Lozančić, A., i Rogulj, E. (2018). 'Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
Vancouver
Jurčević Lozančić A, Rogulj E. Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 04.07.2020.];20(Sp.Ed.3):311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
IEEE
A. Jurčević Lozančić i E. Rogulj, "Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 311-319, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
Puni tekst: engleski, pdf (129 KB) str. 311-319 preuzimanja: 80* citiraj
APA 6th Edition
Jurčević Lozančić, A. i Rogulj, E. (2018). The Role of a Kindergarten Teacher Mentor from the Students’ Perspective. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.3), 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
MLA 8th Edition
Jurčević Lozančić, Anka i Edita Rogulj. "The Role of a Kindergarten Teacher Mentor from the Students’ Perspective." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.3, 2018, str. 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Jurčević Lozančić, Anka i Edita Rogulj. "The Role of a Kindergarten Teacher Mentor from the Students’ Perspective." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.3 (2018): 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
Harvard
Jurčević Lozančić, A., i Rogulj, E. (2018). 'The Role of a Kindergarten Teacher Mentor from the Students’ Perspective', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.3), str. 311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
Vancouver
Jurčević Lozančić A, Rogulj E. The Role of a Kindergarten Teacher Mentor from the Students’ Perspective. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 04.07.2020.];20(Sp.Ed.3):311-319. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325
IEEE
A. Jurčević Lozančić i E. Rogulj, "The Role of a Kindergarten Teacher Mentor from the Students’ Perspective", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.3, str. 311-319, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3325

Sažetak
Stručno-pedagoška praksa integrirani je dio obrazovanja i osposobljavanja budućih odgajatelja. U traženju odgovara na pitanje je li inicijalno obrazovanje odgajatelja organizirano u skladu sa zahtjevima suvremene prakse, u ovom su istraživanju ispitivani stavovi i mišljenja studenata (N=235) Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, o provedbi stručno-pedagoške prakse u dječjim vrtićima, uz istodobno sagledavanje i analiziranje poteškoća koje na tom području opažaju i na koje nailaze. U teorijskom dijelu ovog rada propituje se međuodnos kvalitete obrazovanja odgojitelja i suvremene koncepcije stručno-pedagoške prakse, koji se u empirijskom dijelu provjerava na odabranom istraživačkom uzorku. Jednim One Sample T- Testom potvrđeni su pozitivni stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja o provedbi stručno-pedagoške prakse. U području korelacijskog nacrta potvrđena je statistički značajna povezanost (Spearman) između pojedine godine studija i procjene prakse, odnosno zadovoljstva studenata i uspješnosti stručno-pedagoške prakse. Studenti treće godine studija razlikuju se od studenata prve i druge godine studija u smjeru manje iskazanog zadovoljstva stručno-pedagoškom praksom.

Ključne riječi
odgajatelj mentor; profesionalni razvoj; stručno-pedagoška praksa.

Hrčak ID: 224094

URI
https://hrcak.srce.hr/224094

[engleski]

Posjeta: 247 *