Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Individualizacija rada u primarnom obrazovanju

Ivana Benko ; Osnovna škola Zapruđe
Marija Lorger orcid id orcid.org/0000-0002-9342-4392 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ivan Prskalo ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 408 Kb

str. 421-431

preuzimanja: 509

citiraj


Sažetak

Cilj rada bio je identificirati i praktično interpretirati latentnu strukturu faktora koji opisuju pojam individualizacije u primarnom obrazovanju. U skladu s ciljem, na uzorku od 90 učitelja primarnog obrazovanja iz Zagreba i zagrebačke županije primijenjen je modificirani anonimni anketni upitnik koji se sastoji od deset čestica koje opisuju važne elemente koji pridonose individualizaciji rada. Rezultati istraživanja pokazali su kako učitelji primarnog obrazovanja u ovom uzorku poznaju pojam individualizacije rada i znaju ga definirati (68 %). Korištenjem faktorske analize uz Gutman – Kaiser kriterij izlučena su tri faktora koji definiraju pojam individualizacije rada i to: faktor homogeniziranih odjeljenja i diferenciranih zadataka (33,48), faktor dostupnosti prostora za vježbanje i uključenosti učenika u druge organizacijske oblike rada (15,16) i faktor materijalnih uvjeta rada, dodatnih zadataka i dijagnostike stanja (12,02). Dobiveni rezultati ukazuju na to da su navedeni čimbenici najvažniji za provedbu individualiziranog oblika rada kod učitelja primarnog obrazovanja.

Ključne riječi

individualizacija; učitelji primarnog obrazovanja; faktori individualizacije

Hrčak ID:

224394

URI

https://hrcak.srce.hr/224394

Datum izdavanja:

15.11.2018.

Posjeta: 1.100 *