hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

YOUNG LEARNERS' READING STRATEGIES IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE: DEVELOPMENT OF A MEASURING INSTRUMENT

Višnja Pavičić Takač   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8318-0235 ; Filozofski fakulet, Osijek
Mirna Radišić ; Učiteljski fakultet, Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (267 KB) str. 70-78 preuzimanja: 1.926* citiraj
APA 6th Edition
Pavičić Takač, V. i Radišić, M. (2007). ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA. Život i škola, LIII (17), 70-78. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20876
MLA 8th Edition
Pavičić Takač, Višnja i Mirna Radišić. "ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA." Život i škola, vol. LIII, br. 17, 2007, str. 70-78. https://hrcak.srce.hr/20876. Citirano 12.04.2021.
Chicago 17th Edition
Pavičić Takač, Višnja i Mirna Radišić. "ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA." Život i škola LIII, br. 17 (2007): 70-78. https://hrcak.srce.hr/20876
Harvard
Pavičić Takač, V., i Radišić, M. (2007). 'ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA', Život i škola, LIII(17), str. 70-78. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20876 (Datum pristupa: 12.04.2021.)
Vancouver
Pavičić Takač V, Radišić M. ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA. Život i škola [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.04.2021.];LIII(17):70-78. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20876
IEEE
V. Pavičić Takač i M. Radišić, "ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA", Život i škola, vol.LIII, br. 17, str. 70-78, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20876. [Citirano: 12.04.2021.]

Sažetak
This study is concerned with the development of an instrument used to assess young learners’ reading strategies in English as a foreign language. It describes in detail the exploratory factor analysis that was used to improve the research instrument and to explore the relationships between survey items. Also, a reliability analysis was carried out. A reading strategy typology that takes into consideration learners’ age and cognitive abilities was suggested on the basis of the results.

Ključne riječi
questionnaire; reading strategies; English as a foreign language; early language learning

Hrčak ID: 20876

URI
https://hrcak.srce.hr/20876

[hrvatski]

Posjeta: 2.687 *