APA 6th Edition Sudar-Kulčar, M. (2005). Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing. Politička misao, 42 (4), 97-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20885
MLA 8th Edition Sudar-Kulčar, Mirna. "Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing." Politička misao, vol. 42, br. 4, 2005, str. 97-114. https://hrcak.srce.hr/20885. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition Sudar-Kulčar, Mirna. "Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing." Politička misao 42, br. 4 (2005): 97-114. https://hrcak.srce.hr/20885
Harvard Sudar-Kulčar, M. (2005). 'Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing', Politička misao, 42(4), str. 97-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20885 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver Sudar-Kulčar M. Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing. Politička misao [Internet]. 2005 [pristupljeno 25.02.2021.];42(4):97-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20885
IEEE M. Sudar-Kulčar, "Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing", Politička misao, vol.42, br. 4, str. 97-114, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20885. [Citirano: 25.02.2021.]
Sažetak Zaštita privatnosti i sigurnost podataka sve više dobivaju na važnosti
u poslovanju. Istodobno se povećava zabrinutost potrošača zbog moguće zlouporabe njihovih osobnih podataka. Zbog toga su doneseni novi zakoni i pravila ponašanja, kako u svijetu, tako konačno i kod nas, kojima se regulira način na koji treba komunicirati s potrošačima i određuju se kazne za one koji ne poštuju pravila pristojnosti, nenametljivosti i sigurnosti.
Izravni marketing pretpostavlja izravnu komunikaciju s potrošačima
i interesentima. Baze podataka s njihovim imenima, adresama,
kupovnim navikama i sl. podloga su za kreiranje uspjelih kampanja
ciljanoga marketinga. Izravnim marketerima koji odašilju svoje promotivne materijale potencijalnim kupcima od iznimnog su značenja popisi adresa. Katkad potrošači nisu zadovoljni aktivnostima marketera zbog straha od neodgovornoga korištenja njihovih podataka, narušavanja privatnosti i dodijavanja.