hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing

Mirna Sudar-Kulčar ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (262 KB) str. 97-114 preuzimanja: 1.883* citiraj
APA 6th Edition
Sudar-Kulčar, M. (2005). Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing. Politička misao, 42 (4), 97-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20885
MLA 8th Edition
Sudar-Kulčar, Mirna. "Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing." Politička misao, vol. 42, br. 4, 2005, str. 97-114. https://hrcak.srce.hr/20885. Citirano 13.12.2019.
Chicago 17th Edition
Sudar-Kulčar, Mirna. "Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing." Politička misao 42, br. 4 (2005): 97-114. https://hrcak.srce.hr/20885
Harvard
Sudar-Kulčar, M. (2005). 'Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing', Politička misao, 42(4), str. 97-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20885 (Datum pristupa: 13.12.2019.)
Vancouver
Sudar-Kulčar M. Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing. Politička misao [Internet]. 2005 [pristupljeno 13.12.2019.];42(4):97-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20885
IEEE
M. Sudar-Kulčar, "Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing", Politička misao, vol.42, br. 4, str. 97-114, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20885. [Citirano: 13.12.2019.]

Sažetak
Zaštita privatnosti i sigurnost podataka sve više dobivaju na važnosti
u poslovanju. Istodobno se povećava zabrinutost potrošača zbog moguće zlouporabe njihovih osobnih podataka. Zbog toga su doneseni novi zakoni i pravila ponašanja, kako u svijetu, tako konačno i kod nas, kojima se regulira način na koji treba komunicirati s potrošačima i određuju se kazne za one koji ne poštuju pravila pristojnosti, nenametljivosti i sigurnosti.
Izravni marketing pretpostavlja izravnu komunikaciju s potrošačima
i interesentima. Baze podataka s njihovim imenima, adresama,
kupovnim navikama i sl. podloga su za kreiranje uspjelih kampanja
ciljanoga marketinga. Izravnim marketerima koji odašilju svoje promotivne materijale potencijalnim kupcima od iznimnog su značenja popisi adresa. Katkad potrošači nisu zadovoljni aktivnostima marketera zbog straha od neodgovornoga korištenja njihovih podataka, narušavanja privatnosti i dodijavanja.

Ključne riječi
zaštita privatnosti; sigurnost podataka; zakoni i propisi; novi aspekti marketinga; izravni marketing; politika zaštite privatnosti

Hrčak ID: 20885

URI
https://hrcak.srce.hr/20885

[engleski]

Posjeta: 2.887 *