Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v21i3.3199

Integracija i primjena interdisciplinarnoga znanja iz područja ekonomije i prostorne znanosti

Polona Tominc orcid id orcid.org/0000-0001-7172-2316 ; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Department of Quantitative Economic Analyses
Vit Paszto orcid id orcid.org/0000-0003-3432-2473 ; Palacký University Olomouc, Faculty of Science, Department of Geoinformatics
Samo Bobek ; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Department of E-Business
Simona Sternad Zabukovšek orcid id orcid.org/0000-0002-7651-7706 ; University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Department of E-Businessof MariborFaculty of Economics and Business


Puni tekst: engleski pdf 267 Kb

str. 861-892

preuzimanja: 255

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 267 Kb

str. 861-892

preuzimanja: 198

citiraj


Sažetak

Ovo je istraživanje nastalo zbog važnosti integracije znanja iz područja ekonomskih i prostornih znanosti za studente koji moraju razmišljati i djelovati u interdisciplinarnim kontekstima. Sustavni pregled literature pokazao je da je ovo interdisciplinarno područje u velikoj mjeri prisutno u izvornim znanstvenim istraživanjima te je bez svake sumnje aktualno i vrijedno istraživanja. Glavni je cilj ovoga rada analizirati važne čimbenike koji doprinose izgradnji stavova studenata prema interdisciplinarnom znanju, kao i čimbenike koji utječu na njihove namjere da se u budućnosti koriste takvim znanjima i i integriraju ih. Izrađeni konceptualni model testiran je s pomoću modeliranja strukturnih jednadžbi (SEM). Rezultati istraživanja potvrđuju da je integracija znanja iz područja ekonomije i prostornih znanosti važna za studente. Kako je prikazano u radu, rezultati istraživanja imaju važne implikacije za institucije visokoga obrazovanja, za reformu i nadogradnju njihovih studijskih programa te za obrazovne djelatnike koji se bave područjima ekonomije i prostorne znanosti, kako u istraživanjima, tako i u obrazovanju.

Ključne riječi

model prihvaćanja; geoinformatika; modeliranje strukturnih jednadžbi.

Hrčak ID:

227514

URI

https://hrcak.srce.hr/227514

Datum izdavanja:

26.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.084 *