hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara

Andreja Zubac   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1866-0467 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Anita Tufekčić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6130-4038 ; Osnovna škola „Antun i Stjepan Radić“, Gunja, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (381 KB) str. 241-260 preuzimanja: 109* citiraj
APA 6th Edition
Zubac, A. i Tufekčić, A. (2019). Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara. Školski vjesnik, 68 (1), 241-260. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230628
MLA 8th Edition
Zubac, Andreja i Anita Tufekčić. "Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara." Školski vjesnik, vol. 68, br. 1, 2019, str. 241-260. https://hrcak.srce.hr/230628. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Zubac, Andreja i Anita Tufekčić. "Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara." Školski vjesnik 68, br. 1 (2019): 241-260. https://hrcak.srce.hr/230628
Harvard
Zubac, A., i Tufekčić, A. (2019). 'Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara', Školski vjesnik, 68(1), str. 241-260. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230628 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Zubac A, Tufekčić A. Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.10.2021.];68(1):241-260. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230628
IEEE
A. Zubac i A. Tufekčić, "Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara", Školski vjesnik, vol.68, br. 1, str. 241-260, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230628. [Citirano: 23.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (381 KB) str. 260-260 preuzimanja: 94* citiraj
APA 6th Edition
Zubac, A. i Tufekčić, A. (2019). Promotion and Advocacy of New Knowledge in The Professional Practice of School Librarians. Školski vjesnik, 68 (1), 260-260. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/230628
MLA 8th Edition
Zubac, Andreja i Anita Tufekčić. "Promotion and Advocacy of New Knowledge in The Professional Practice of School Librarians." Školski vjesnik, vol. 68, br. 1, 2019, str. 260-260. https://hrcak.srce.hr/230628. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Zubac, Andreja i Anita Tufekčić. "Promotion and Advocacy of New Knowledge in The Professional Practice of School Librarians." Školski vjesnik 68, br. 1 (2019): 260-260. https://hrcak.srce.hr/230628
Harvard
Zubac, A., i Tufekčić, A. (2019). 'Promotion and Advocacy of New Knowledge in The Professional Practice of School Librarians', Školski vjesnik, 68(1), str. 260-260. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/230628 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Zubac A, Tufekčić A. Promotion and Advocacy of New Knowledge in The Professional Practice of School Librarians. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.10.2021.];68(1):260-260. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230628
IEEE
A. Zubac i A. Tufekčić, "Promotion and Advocacy of New Knowledge in The Professional Practice of School Librarians", Školski vjesnik, vol.68, br. 1, str. 260-260, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/230628. [Citirano: 23.10.2021.]

Sažetak
Cilj je rada prikupiti dokaze o postojanju promocije i zagovaranja profesionalnih aktivnosti školskih knjižničara u Republici Hrvatskoj kroz praksu. Svrha rada je poslovna transformacija i profesionalni razvoj kroz predloženi model te pozicioniranje školskih knjižničara i knjižnica u široj zajednici. Istraživanja su provedena kvantitativnom metodom prigodnog uzorka kroz on-line upitnike na nacionalnoj razini Republike Hrvatske. Prikupljeni podaci obrađeni su u Statističkom paketu za društvene znanosti pomoću deskriptivne analize i izraženi su u postotcima. Ovo je prvo istraživanje hrvatskih školskih knjižnica temeljeno na promicanju i zagovaranju njihovog rada. Pohađanje tečaja za marketing dio je cjeloživotnog učenja knjižničara. Rad pridonosi i razvoju teorijskog okvira “performativni identitet, prepoznatljivost i razumljivost” te dokazima praksa (engl. EBP)

Ključne riječi
Hrvatska; kompetencije; marketing; obrazovanje; školska knjižnica

Hrčak ID: 230628

URI
https://hrcak.srce.hr/230628

[engleski]

Posjeta: 456 *