hrcak mascot   Srce   HID

Review article

PROMJENE I INFORMACIJSKI RAZVOJ U ĐAČKIM DOMOVIMA SLOVENIJE

Olga Dečman Dobrnjič ; Učenički dom Ivan Cankar, Ljubljana, Slovenija
Metod Černetič ; Fakultet za organizaciju,Sveučilište u Mariboru, Kranj, Slovenija

Fulltext: english, pdf (152 KB) pages 308-313 downloads: 399* cite
APA 6th Edition
Dečman Dobrnjič, O. & Černetič, M. (2007). CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA. Informatologia, 40 (4), 308-313. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/21534
MLA 8th Edition
Dečman Dobrnjič, Olga and Metod Černetič. "CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA." Informatologia, vol. 40, no. 4, 2007, pp. 308-313. https://hrcak.srce.hr/21534. Accessed 11 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition
Dečman Dobrnjič, Olga and Metod Černetič. "CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA." Informatologia 40, no. 4 (2007): 308-313. https://hrcak.srce.hr/21534
Harvard
Dečman Dobrnjič, O., and Černetič, M. (2007). 'CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA', Informatologia, 40(4), pp. 308-313. Available at: https://hrcak.srce.hr/21534 (Accessed 11 April 2021)
Vancouver
Dečman Dobrnjič O, Černetič M. CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA. Informatologia [Internet]. 2007 [cited 2021 April 11];40(4):308-313. Available from: https://hrcak.srce.hr/21534
IEEE
O. Dečman Dobrnjič and M. Černetič, "CHANGES AND INFORMATION DEVELOPMENT IN BOARDING SCHOOLS IN SLOVENIA", Informatologia, vol.40, no. 4, pp. 308-313, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/21534. [Accessed: 11 April 2021]

Abstracts
U razdoblju samostalne Republike Slovenije dolazi do naglog pada upisa. Nova ekonomija na području školstva je usmjerena tržišno i profitno, dok su socijalistički modeli đačkih domova karakteristični za bivšu Jugoslaviju u domeni državne regulative, usmereni socijalno. Menadžment domova u Sloveniji kreće se između dvije ekstremne varijante: ukinuti đačke domove kao organizacije ili izabrati put razvoja i uvođenja novih modela đačkih domova. U vremenu samostalne Slovenije smanjuje se broj upisanih učenika u đačke domove. Raskorak između domskih kapaciteta i popunjenosti , proizlazi iz politike planiranja izgradnje domova 80-ih godina, koja se temeljila na očekivanome prilivu korisnika iz drugih republika bivše Jugoslavije, te vizije gospodarskog razvoja pojedinih krajeva, koja se nije ostvarila.U članku se govori o ulozi đačkog doma kao organizacije, politici vođenja menadžmenta, a iznose se i neki podac o broju korisnika. Također, u radu se predstavlja razvojno socijalni teorijski model đačkog doma, koji se lako razvija u novom, promijenjenom, europskom okruženju.

Keywords
obrazovanje; učenički dom; organizacijske promjene

Hrčak ID: 21534

URI
https://hrcak.srce.hr/21534

[english]

Visits: 899 *