hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije

Mladen Hraste ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno - matematički fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ljubica Barbir

Puni tekst: hrvatski, pdf (607 KB) str. 527-538 preuzimanja: 239* citiraj
APA 6th Edition
Hraste, M. i Barbir, Lj. (2019). Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije. Školski vjesnik, 68. (2.), 527-538. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234970
MLA 8th Edition
Hraste, Mladen i Ljubica Barbir. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije." Školski vjesnik, vol. 68., br. 2., 2019, str. 527-538. https://hrcak.srce.hr/234970. Citirano 21.10.2021.
Chicago 17th Edition
Hraste, Mladen i Ljubica Barbir. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije." Školski vjesnik 68., br. 2. (2019): 527-538. https://hrcak.srce.hr/234970
Harvard
Hraste, M., i Barbir, Lj. (2019). 'Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije', Školski vjesnik, 68.(2.), str. 527-538. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234970 (Datum pristupa: 21.10.2021.)
Vancouver
Hraste M, Barbir Lj. Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 21.10.2021.];68.(2.):527-538. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234970
IEEE
M. Hraste i Lj. Barbir, "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije", Školski vjesnik, vol.68., br. 2., str. 527-538, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234970. [Citirano: 21.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (609 KB) str. 539-550 preuzimanja: 75* citiraj
APA 6th Edition
Hraste, M. i Barbir, Lj. (2019). Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry. Školski vjesnik, 68. (2.), 539-550. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/234970
MLA 8th Edition
Hraste, Mladen i Ljubica Barbir. "Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry." Školski vjesnik, vol. 68., br. 2., 2019, str. 539-550. https://hrcak.srce.hr/234970. Citirano 21.10.2021.
Chicago 17th Edition
Hraste, Mladen i Ljubica Barbir. "Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry." Školski vjesnik 68., br. 2. (2019): 539-550. https://hrcak.srce.hr/234970
Harvard
Hraste, M., i Barbir, Lj. (2019). 'Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry', Školski vjesnik, 68.(2.), str. 539-550. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/234970 (Datum pristupa: 21.10.2021.)
Vancouver
Hraste M, Barbir Lj. Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [pristupljeno 21.10.2021.];68.(2.):539-550. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234970
IEEE
M. Hraste i Lj. Barbir, "Effect of Integrated Teaching of Mathematics and Physical Education on Durability of Knowledge of Geometry", Školski vjesnik, vol.68., br. 2., str. 539-550, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/234970. [Citirano: 21.10.2021.]

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti efikasnost integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika činila je eksperimentalna (n=20) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije proveo se u dvije vremenske točke s odmakom od oko 60 dana. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na nastavi matematike tradicionalnim načinom. Eksperiment se sastojao od 4 integrirana nastavna sata matematike i tjelesne i zdravstvene kulture. Na temelju rezultata univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju da su dugoročni efekti integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikuluma.

Ključne riječi
integracija; pamćenje; poučavanje

Hrčak ID: 234970

URI
https://hrcak.srce.hr/234970

[engleski]

Posjeta: 451 *