Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v21i4.3421

Implementacija dokimoloških rješenja u primarnom obrazovanju državnih škola

Nikola Jagrović orcid id orcid.org/0000-0003-0667-6370 ; Matija Gubec International SchoolDavorina Bazjanca 2, 10 000 Zagreb, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 344 Kb

str. 1231-1261

preuzimanja: 201

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 344 Kb

str. 1231-1261

preuzimanja: 281

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je usporediti dokimološka rješenja u državnim i nekim
alternativnim školama te ispitati mišljenja i procjene učitelja o mogućnosti i potrebi
implementacije dokimoloških rješenja iz nekih alternativnih škola u državne škole.
Svrha rada jest unaprjeđenje postojećih dokimoloških rješenja u državnim školama.
Istraživanje je longitudinalno i provedeno je u pet alternativnih i u državnim
školama u gradu Zagrebu. Korištena je metodološka triangulacija. U kvalitativnoj
fazi istraživanja iz 2011. godine, sudjelovalo je 17 ispitanika, a u kvantitativnoj fazi
istraživanja 2018. godine, 159 ispitanika. U prvoj fazi za prikupljanje podataka
korištena je studija slučaja i intervju, a za drugu je konstruiran anketni upitnik
– Dokimološki modeli i rješenja. Ispitivanje nije pokazalo značajnije razlike u
mišljenjima učiteljica i učitelja o istim dokimološkim rješenjima 7 godina kasnije.
Rezultati pokazuju kako učitelji alternativnih škola pozitivnije procjenjuju mogućnost
i potrebu implementacije, a postojeće načine praćenja i ocjenjivanja u državnoj
školi treba osuvremeniti alternativnim dokimološkim rješenjima poput godišnjega
izvještaja, portfolija i Montessori materijala

Ključne riječi

alternativne škole; državne škole; praćenje i ocjenjivanje; primarno obrazovanje; specifična dokimološka rješenja

Hrčak ID:

235896

URI

https://hrcak.srce.hr/235896

Datum izdavanja:

19.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.198 *