hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA

Amand Papotnik ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Srečko Glodež ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Gorazd I. Gumzej ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tina Brglez ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (85 KB) str. 60-64 preuzimanja: 647* citiraj
APA 6th Edition
Papotnik, A., Glodež, S., Gumzej, G.I. i Brglez, T. (2008). KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA. Informatologia, 41 (1), 60-64. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21834
MLA 8th Edition
Papotnik, Amand, et al. "KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA." Informatologia, vol. 41, br. 1, 2008, str. 60-64. https://hrcak.srce.hr/21834. Citirano 01.03.2021.
Chicago 17th Edition
Papotnik, Amand, Srečko Glodež, Gorazd I. Gumzej i Tina Brglez. "KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA." Informatologia 41, br. 1 (2008): 60-64. https://hrcak.srce.hr/21834
Harvard
Papotnik, A., et al. (2008). 'KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA', Informatologia, 41(1), str. 60-64. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21834 (Datum pristupa: 01.03.2021.)
Vancouver
Papotnik A, Glodež S, Gumzej GI, Brglez T. KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA. Informatologia [Internet]. 2008 [pristupljeno 01.03.2021.];41(1):60-64. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21834
IEEE
A. Papotnik, S. Glodež, G.I. Gumzej i T. Brglez, "KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA", Informatologia, vol.41, br. 1, str. 60-64, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21834. [Citirano: 01.03.2021.]

Sažetak
Doprinos obrađuje tematiku međupredmetnog planiranja i povezivanja kao faktora suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno – obrazovnog rada. U tom konteksu je najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno – obrazovnog rada, koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja, i uporabe znanja sa područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U zacrtanoj strategiji ukazuje se na međupredmetno planiranje i povezivanje, te ostvaruje težnja za stjecanje učinkovitijeg znanja, jer se ne podaju znanja. Cilj je samoaktivnost i ovladavanje samostalnim zarađivanjem znanja.

Ključne riječi
prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; ekologija; procedure; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta, vrijednosti, vještine, habit

Hrčak ID: 21834

URI
https://hrcak.srce.hr/21834

[engleski]

Posjeta: 1.279 *