hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UČENJE ISTRAŽIVANJA

Tanja Jagarinec ; prof. fizike i matematike

Puni tekst: hrvatski, pdf (131 KB) str. 129-135 preuzimanja: 4* citiraj
APA 6th Edition
Jagarinec, T. (2020). UČENJE ISTRAŽIVANJA. Varaždinski učitelj, 3 (3), 129-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/236921
MLA 8th Edition
Jagarinec, Tanja. "UČENJE ISTRAŽIVANJA." Varaždinski učitelj, vol. 3, br. 3, 2020, str. 129-135. https://hrcak.srce.hr/236921. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Jagarinec, Tanja. "UČENJE ISTRAŽIVANJA." Varaždinski učitelj 3, br. 3 (2020): 129-135. https://hrcak.srce.hr/236921
Harvard
Jagarinec, T. (2020). 'UČENJE ISTRAŽIVANJA', Varaždinski učitelj, 3(3), str. 129-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/236921 (Datum pristupa: 05.07.2020.)
Vancouver
Jagarinec T. UČENJE ISTRAŽIVANJA. Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [pristupljeno 05.07.2020.];3(3):129-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/236921
IEEE
T. Jagarinec, "UČENJE ISTRAŽIVANJA", Varaždinski učitelj, vol.3, br. 3, str. 129-135, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/236921. [Citirano: 05.07.2020.]

Sažetak
Učenje kroz istraživanje važan je pristup kod učenja prirodoslovnih znanosti, povećavajući znatiželju učenika i popularnost prirodoslovnih znanosti. To uključuje elemente znanstvenih istraživanja, tako da je važno, da učenici osvoje metode znanstvenog istraživanja. Kako znanstveno istraživati u našem slučaju učenici mogu naučiti kroz model, koji se sastoji od pet faza. U prvoj fazi određujemo svrhu istraživanja, postavimo istraživačko pitanje i formiranu hipotezu. Slijedi pregled literature i istraživanje znanstvene pozadine istraživačkog pitanja. Zatim napravimo plan istraživanja i provedemo ga nakon ovog plana. Slijedi analiza mjerenja te prijenos nalaza i evaluacija. Učenje kroz istraživanje povežemo s formativnim praćenjem znanja za još bolje ishode učenja.

Ključne riječi
metode istraživanja; učenje kroz istraživanje; formativno praćenje znanja

Hrčak ID: 236921

URI
https://hrcak.srce.hr/236921

Posjeta: 12 *