hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI

Patricija Kramberger Rom

Puni tekst: hrvatski, pdf (472 KB) str. 136-143 preuzimanja: 13* citiraj
APA 6th Edition
Kramberger Rom, P. (2020). UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI. Varaždinski učitelj, 3 (3), 136-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/237111
MLA 8th Edition
Kramberger Rom, Patricija. "UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI." Varaždinski učitelj, vol. 3, br. 3, 2020, str. 136-143. https://hrcak.srce.hr/237111. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Kramberger Rom, Patricija. "UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI." Varaždinski učitelj 3, br. 3 (2020): 136-143. https://hrcak.srce.hr/237111
Harvard
Kramberger Rom, P. (2020). 'UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI', Varaždinski učitelj, 3(3), str. 136-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/237111 (Datum pristupa: 12.07.2020.)
Vancouver
Kramberger Rom P. UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI. Varaždinski učitelj [Internet]. 2020 [pristupljeno 12.07.2020.];3(3):136-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237111
IEEE
P. Kramberger Rom, "UČENJE PUTEM RJEŠAVANJA PROBLEMA U NASTAVI", Varaždinski učitelj, vol.3, br. 3, str. 136-143, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/237111. [Citirano: 12.07.2020.]

Sažetak
Učenje putem rješavanja problema u nastavi, može se shvatiti kao rješavanje problema, a ne samo slučajno rješenje, već uvid u to, kako su učenici shvatili pozadinu problema, kako su ga prepoznali i koliko su vješto koristili različite strategije rješavanja problema. Na taj način učenici neizravno uče da uče. Budući da takve aktivnosti posebno aktiviraju mentalne aktivnosti, poput kreativnog učenja i drugih intelektualnih sposobnosti, svrstavamo učenje putem rješavanja problema među najzahtjevnije oblike aktivnosti učenja na koje tijekom školovanja ne obraćamo dovoljno pozornosti. Kao primjer dobre prakse, dodajem primjer nastave orijentirane na problem s učenicima sedmih razreda, koji su rješavali matematičke probleme s kvadratima u odnosu na druge geometrijske likove.

Ključne riječi
učenje putem rješavanja problema; problemski zadatci; suvremeni nastavni pristupi; problemi kvadrata

Hrčak ID: 237111

URI
https://hrcak.srce.hr/237111

Posjeta: 30 *