hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.5.5

Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla

Marina Balažinec   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9762-0668 ; III. osnovna škola Varaždin, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (590 KB) str. 68-76 preuzimanja: 31* citiraj
APA 6th Edition
Balažinec, M. (2019). Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla. Educatio biologiae, (5), 68-76. https://doi.org/10.32633/eb.5.5
MLA 8th Edition
Balažinec, Marina. "Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla." Educatio biologiae, vol. , br. 5, 2019, str. 68-76. https://doi.org/10.32633/eb.5.5. Citirano 05.07.2020.
Chicago 17th Edition
Balažinec, Marina. "Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla." Educatio biologiae , br. 5 (2019): 68-76. https://doi.org/10.32633/eb.5.5
Harvard
Balažinec, M. (2019). 'Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla', Educatio biologiae, (5), str. 68-76. https://doi.org/10.32633/eb.5.5
Vancouver
Balažinec M. Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla. Educatio biologiae [Internet]. 2019 [pristupljeno 05.07.2020.];(5):68-76. https://doi.org/10.32633/eb.5.5
IEEE
M. Balažinec, "Zainteresiranost učenika petih razreda za teme vezane uz istraživanje tla", Educatio biologiae, vol., br. 5, str. 68-76, 2019. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.5.5

Sažetak
Kurikulum predmeta Priroda donesen 2019. godine naglasak stavlja na razumijevanje osnovnih prirodoslovnih koncepata i upoznavanje svijeta u kojem je učenik sposoban donositi odgovorne odluke i održivo živjeti. Sadržajno se znatno promijenio te prema njemu učenici istražuju svijet koji ih okružuje provodeći mjerenja i opažanja. Jedna od cjelina koja se obrađuje je i istraživanje tla. Kako je tlo do sada bilo vrlo malo zastupljeno u redovnoj nastavi petog razreda osnovne škole cilj ovog rada bio je ispitati zainteresiranost 37 učenika petih razreda III. osnovne škole Varaždin za istraživanje sadržaje vezanih uz cjelinu Tlo. Učenici su tijekom prvog polugodišta (od 9. do 12. mjeseca) ispunili pet anketnih upitnika putem online obrasca Google forms na satu Prirode pomoću mobilnih i tablet uređaja. Rezultati su pokazali visoku motivaciju za učenje Prirode kao i za istraživanje tla, važan im je uspjeh i žele postići što bolji rezultat iz Prirode. Pokazali su također da o tlu imaju određeno predznanje, ali nije ima jasno kako nastaje i važnost tla spominju samo kao podlogu za rast i gradnju. Izrazili su pozitivan stav prema grupnom kolaboracijskom radu, a željeli bi više vremena provoditi vani. Istraživanje bi trebalo provesti na većem uzorku ispitanika i istražiti povezanost između kolaboracijskog grupnog rada, ozračja i korištenih strategija prilikom učenja, te motivacije za učenje Prirode, zainteresiranosti za istraživanje tla i strategija korištenih tijekom učenja.

Ključne riječi
istraživanje tla; anketa; kolaborativno učenje; motivacija; razredno ozračje

Hrčak ID: 237764

URI
https://hrcak.srce.hr/237764

[engleski]

Posjeta: 63 *