hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures

Muris Čičić ; Ekonomski fakultet u Sarajevu
Nenad Brkić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3251-6592 ; Ekonomski fakultet u Sarajevu
Dino Selimović ; Ekonomski fakultet u Sarajevu

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 41-52 preuzimanja: 57* citiraj
APA 6th Edition
Čičić, M., Brkić, N. i Selimović, D. (2005). Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures. Market-Tržište, 17 (1-2), 41-52. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21988
MLA 8th Edition
Čičić, Muris, et al. "Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures." Market-Tržište, vol. 17, br. 1-2, 2005, str. 41-52. https://hrcak.srce.hr/21988. Citirano 05.12.2020.
Chicago 17th Edition
Čičić, Muris, Nenad Brkić i Dino Selimović. "Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures." Market-Tržište 17, br. 1-2 (2005): 41-52. https://hrcak.srce.hr/21988
Harvard
Čičić, M., Brkić, N., i Selimović, D. (2005). 'Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures', Market-Tržište, 17(1-2), str. 41-52. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21988 (Datum pristupa: 05.12.2020.)
Vancouver
Čičić M, Brkić N, Selimović D. Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures. Market-Tržište [Internet]. 2005 [pristupljeno 05.12.2020.];17(1-2):41-52. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21988
IEEE
M. Čičić, N. Brkić i D. Selimović, "Web stranice bosansko-hercegovačkih kompanija: inovativne marketinške strategije ili Cyberbrochures", Market-Tržište, vol.17, br. 1-2, str. 41-52, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21988. [Citirano: 05.12.2020.]

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrđivanje stanja prezentiranosti bosansko-hercegovačkih kompanija na Internetu, gledano kroz analizu sadržaja i strukture web-stranica 50 najvećih kompanija u Bosni i Hercegovini. Istraživanje je utemeljeno na sličnim istraživanjima koja su ranije provedena u SAD među vodećim američkim kompanijama. Korištena je metodologija modificirana sa karakterističnim obilježjima poslovnih bosansko-hercegovačkih web-stranica. Identificirano je ukupno 69 elemenata marketing komunikacijskog miksa na web-stranicama, koji su klasificirani u 10 različitih kategorija: (1) opće informacije, (2) komponente karakteristične za Web, (3) odnosi s javnošću, (4) informacije za dioničare, (5) informacije o kompaniji, (6) informacije o proizvodima/uslugama, (7) mjesto i cijene, (8) unaprjeđenje prodaje, (9) oglašavanje i (10) vizualne komponente. Unutar svake od kategorija analizirani su prisutni elementi. Na osnovu zbira svih elemenata formirana je tablica najkvalitetnijih web-stranica na analiziranom uzorku 50 najvećih firmi u Bosni i Hercegovini (prema njihovom ukupnom prihodu). Rezultati analize sadržaja i strukture web-stranica 50 najvećih firmi u BiH doveli su do općih zaključaka da vodeće firme u BiH posvećuju još uvijek nedovoljno pozornosti korporacijskom i marketing on-line komuniciranju, rijetko ažuriraju sadržaje na svojim web-stranicama, te da ne obraćaju dovoljno pozornosti na grafička i dizajnerska rješenja svojih web-prezentacija. Menadžerima odgovornim za strukturiranje i plasiranje sadržaja na web-stranicama ovo istraživanje može pomoći da ozbiljnije shvate i upoznaju prednosti Interneta, te on-line tehnologija i servisa, i ukazuje na nužnost dugoročnog strateškog planiranja marketinga i marketinškog komuniciranja na internetu.

Ključne riječi
internet; Web sites; kompanije u BiH, promotivni miks; analiza sadržaj

Hrčak ID: 21988

URI
https://hrcak.srce.hr/21988

[engleski]

Posjeta: 508 *