hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.

Jelena Diklić ; St. Clement’s School, Toronto, Kanada
Srđan Lukačević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Kornelija Petr Balog ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 97-122 preuzimanja: 4* citiraj
APA 6th Edition
Diklić, J., Lukačević, S. i Petr Balog, K. (2018). Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.. Knjižničarstvo, 22 (1-2), 97-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239619
MLA 8th Edition
Diklić, Jelena, et al. "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.." Knjižničarstvo, vol. 22, br. 1-2, 2018, str. 97-122. https://hrcak.srce.hr/239619. Citirano 07.08.2020.
Chicago 17th Edition
Diklić, Jelena, Srđan Lukačević i Kornelija Petr Balog. "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.." Knjižničarstvo 22, br. 1-2 (2018): 97-122. https://hrcak.srce.hr/239619
Harvard
Diklić, J., Lukačević, S., i Petr Balog, K. (2018). 'Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.', Knjižničarstvo, 22(1-2), str. 97-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239619 (Datum pristupa: 07.08.2020.)
Vancouver
Diklić J, Lukačević S, Petr Balog K. Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.. Knjižničarstvo [Internet]. 2018 [pristupljeno 07.08.2020.];22(1-2):97-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239619
IEEE
J. Diklić, S. Lukačević i K. Petr Balog, "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije u razdoblju od 2000. do 2018.", Knjižničarstvo, vol.22, br. 1-2, str. 97-122, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239619. [Citirano: 07.08.2020.]

Sažetak
Rad govori o značaju neprofitnoga marketinga te marketinškim alatima kojima se narodna knjižnica može služiti kako bi se što bolje prezentirala u lokalnoj zajednici. Govori i o značaju narodne knjižnice te njezinoj prisutnosti u lokalnoj zajednici. Narodne knjižnice igraju značajnu ulogu u informiranju, obrazovanju svojih građana, no i u kreativnome razvoju svih članova društva. One su i mjesta zabave gdje bi svaki korisnik trebao, u skladu sa svojim potrebama, moći pronaći sve informacije koje su mu potrebne. Naposljetku je prikazano i istraživanje koje je provedeno u svrhu boljega shvaćanja trenutnoga stanja Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek u odnosu na njezinu marketinšku aktivnost. Spomenuto je istraživanje obuhvaćalo analizu sadržaja tiskanih izdanja Glasa Slavonije u proteklih osamnaest godina. U analizi sadržaja pregledani su arhivirani članci Glasa Slavonije koji izvještavaju o temama vezanim za spomenutu knjižnicu.

Ključne riječi
Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek, Glas Slavonije, lokalna zajednica, marketing, korisnici

Hrčak ID: 239619

URI
https://hrcak.srce.hr/239619

[engleski]

Posjeta: 12 *