Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38190/ope.10.1.3

Nova generacija poduzetnika; generacija Z

Vedrana Šimunić Rod ; Privatna gimnazija i ekonomska škola Katarina Zrinski


Puni tekst: hrvatski pdf 895 Kb

str. 7-23

preuzimanja: 1.345

citiraj


Sažetak

Suvremeni način življenja, uvođenje tehnologije u sve sfere života, netolerantnost te želja za neovisnošću i uspjehom stvorili su novu generaciju poduzetnika, takozvanu Z generaciju. Generacija mladih ljudi koji dolaze na tržište rada s novim pogledom na svijet postaju sve zanimljiviji znanstvenicima, a njihova želja za ostvarenjem poduzetničkih ideja postaje glavna tema svih generacija ljudi. Z generacija, zbog svojih specifičnosti, moći stvaranja trenda te navika koje posjeduje postaje glavna tema ovog rada. Cilj rada je istražiti radi li se doista o novoj generaciji poduzetnika kroz karakteristike koje posjeduju pripadnici Z generacije te koliko tehnologija utječe na kreiranje njihove svijesti tj. buduće poslovne ideje. U radu će se primarnim i sekundarnim istraživanjem detaljnije pojasniti cilj rada kao i postavljene hipoteze. Sekundarnim istraživanjem autorica će utvrditi dolazi li doista s godinama do povećanja broja poduzetnika u Republici Hrvatskoj koji su pokazatelj povezanosti tehnologije i poduzetništva dok će fokus primarnog istraživanja biti na Z generaciji, njihovim navikama, idejama, prihvaćanju tehnologije kao suvremenom načinu življenja te na koji način mladi iskorištavaju tehnologiju i usmjeravaju je prema ostvarenju svojeg cilja. Na samom kraju rada utvrdit će se koliko su mladi stvarno zainteresirani za poduzetništvo i samozapošljavanje te ima li utjecaj rano poimanje poduzetništva na ostvarenje vlastitog poduzetničkog pothvata.

Ključne riječi

Z generacija; tehnologija; poduzetništvo; samozapošljavanje

Hrčak ID:

239696

URI

https://hrcak.srce.hr/239696

Datum izdavanja:

24.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.422 *