APA 6th Edition Singbo, O. (2020). Postmortal Condition: Metaphysical-Eschatological Ambitions of Transhumanism. Filozofska istraživanja, 40 (2), 267-267. https://doi.org/10.21464/fi40203
MLA 8th Edition Singbo, Odilon-Gbènoukpo. "Postmortal Condition: Metaphysical-Eschatological Ambitions of Transhumanism." Filozofska istraživanja, vol. 40, br. 2, 2020, str. 267-267. https://doi.org/10.21464/fi40203. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Singbo, Odilon-Gbènoukpo. "Postmortal Condition: Metaphysical-Eschatological Ambitions of Transhumanism." Filozofska istraživanja 40, br. 2 (2020): 267-267. https://doi.org/10.21464/fi40203
Harvard Singbo, O. (2020). 'Postmortal Condition: Metaphysical-Eschatological Ambitions of Transhumanism', Filozofska istraživanja, 40(2), str. 267-267. https://doi.org/10.21464/fi40203
Vancouver Singbo O. Postmortal Condition: Metaphysical-Eschatological Ambitions of Transhumanism. Filozofska istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 20.01.2021.];40(2):267-267. https://doi.org/10.21464/fi40203
IEEE O. Singbo, "Postmortal Condition: Metaphysical-Eschatological Ambitions of Transhumanism", Filozofska istraživanja, vol.40, br. 2, str. 267-267, 2020. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi40203
Sažetak U radu se ispituju metafizičke i eshatološke implikacije transhumanizma, osobito u svjetlu njegove ideje o besmrtnosti ljudske vrste. Kroz jezgrovit prikaz povijesnog okvira pojave transhumanističkog pokreta, rad ističe njegove glavne karakteristike kao što su poboljšanje čovjeka, nadilaženje ljudskoga i pobjeda inherentnih čovjekovih nedostataka pomoću suvremenih grana znanosti te suvremene tehnike. Navedene karakteristike pomažu u shvaćanju metafizike i eshatologije na način kako ih formiraju neki aspekti transhumanizma. Upravo su ti aspekti po svojim načelima nedvojbeno tehničke i sekularne naravi jer se odmiču od religioznog shvaćanja ljudskih čežnji i smrti. Često se smrt shvaća kao greška, a proces starenja kao patološko, ponižavajuće, ali izlječivo stanje. Transhumanizam na taj način označava kraj humanističko-transcendentalne perspektive o slobodnom subjektu stvorenom dobrotom i spašenom ljubavlju Boga u otajstvu Isusa Krista. Kroz rad se argumentira da tehnokratska rješenja ne mogu ispuniti temeljne ljudske čežnje.