Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MOŽE LI UČENJE BITI IGRA?

Vandy Šinigoj Franko ; OŠ Raka


Puni tekst: hrvatski pdf 469 Kb

str. 399-409

preuzimanja: 443

citiraj


Sažetak

Jedan od glavnih razloga neuspjeha, nezainteresiranosti i posljedičnog nezadovoljstva ocjenama učenika na nastavi je nedostatak motivacije za učenjem. Kako pobuditi zanimanje učenika za nastavu, kako ih privući nekom predmetu i olakšati im rad? To možemo djelomično učiniti pomoću igara. Didaktičke igre pobuđuju zanimanje za učenjem, jer pokazuju učenicima da određeni predmet nije toliko zahtjevan, dapače može biti i zabavan. Na taj način privlačimo učenike materijalu i posljedično im olakšavamo razumijevanje.
Neki tvrde da su igre prikladne samo za djecu rane dobi, ali prave didaktičke igre pogodne su za motiviranje učenika različite dobi i (pred)znanja. Uvođenje didaktičkih igara u učionicu mijenja rad učitelja i učenika. Učenike čini znatiželjnima i više zainteresiranima. Međutim, na učitelju ostaje ta mogućnost da to iskoristi i preokrene u korist učenika.

Ključne riječi

poučavanje, motivacija, didaktičke igre, učenje

Hrčak ID:

246851

URI

https://hrcak.srce.hr/246851

Datum izdavanja:

1.1.2021.

Posjeta: 1.045 *