hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU

Mirjana Radetić-Paić ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište u Puli
Maja Ružić Baf ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište u Puli

Puni tekst: hrvatski, pdf (698 KB) str. 99-112 preuzimanja: 29* citiraj
APA 6th Edition
Radetić-Paić, M. i Ružić Baf, M. (2010). KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU. Školski vjesnik, 59 (1.), 99-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/247481
MLA 8th Edition
Radetić-Paić, Mirjana i Maja Ružić Baf. "KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU." Školski vjesnik, vol. 59, br. 1., 2010, str. 99-112. https://hrcak.srce.hr/247481. Citirano 27.10.2021.
Chicago 17th Edition
Radetić-Paić, Mirjana i Maja Ružić Baf. "KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU." Školski vjesnik 59, br. 1. (2010): 99-112. https://hrcak.srce.hr/247481
Harvard
Radetić-Paić, M., i Ružić Baf, M. (2010). 'KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU', Školski vjesnik, 59(1.), str. 99-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/247481 (Datum pristupa: 27.10.2021.)
Vancouver
Radetić-Paić M, Ružić Baf M. KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 27.10.2021.];59(1.):99-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/247481
IEEE
M. Radetić-Paić i M. Ružić Baf, "KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU", Školski vjesnik, vol.59, br. 1., str. 99-112, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/247481. [Citirano: 27.10.2021.]

Sažetak
Različite devijacije kod djece i mladih školske dobi značajne su indikacije o sta-nju koje zahtijevaveće angažiranje svih društvenih čimbenika. Ako se na ove pojctve pra-vovremeno ne reagira, one vrlo brzo mogu prerasti u teže oblike poremećaja u ponašanju. Kako na temelju podataka i pokazatelja u dijagnostičkom procesu odrediti vrstu i oblik poremećaja, te program tretmana, kod djece i mladih u školske dobiznačajnoje znanstveno stručno pitanje. Kvaliteta tih procesa preduvjet je uspješnoga socijalnopedagoškog drugog stručnog rada. Stoga se u ovom radu nastoje razložiti procesi dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana i njihova međusobna povezanost odnosno kriteriji za procjenu poremećaja u ponašanju i kriteriji za izbor tretmana djece i mladih. Pri tome su od značenja različiti instrumenti, aposebice oni koji uključuju široki spektar rizika i potreba, te pomažu stručnjacima u njihovoj procjeni i planiranju daljih aktivnosti za djecu i mlade rizičnog ponašanja.

Ključne riječi
djeca i mladi školske dobi; dijagnosticiranje; diferencijacija tretmana; rizici i potrebe

Hrčak ID: 247481

URI
https://hrcak.srce.hr/247481

[engleski]

Posjeta: 79 *