hrcak mascot   Srce   HID

Review article

KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU

Mirjana Radetić-Paić ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište u Puli
Maja Ružić Baf ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište u Puli

Fulltext: croatian, pdf (698 KB) pages 99-112 downloads: 32* cite
APA 6th Edition
Radetić-Paić, M. & Ružić Baf, M. (2010). KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU. Školski vjesnik, 59 (1.), 99-112. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/247481
MLA 8th Edition
Radetić-Paić, Mirjana and Maja Ružić Baf. "KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU." Školski vjesnik, vol. 59, no. 1., 2010, pp. 99-112. https://hrcak.srce.hr/247481. Accessed 6 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Radetić-Paić, Mirjana and Maja Ružić Baf. "KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU." Školski vjesnik 59, no. 1. (2010): 99-112. https://hrcak.srce.hr/247481
Harvard
Radetić-Paić, M., and Ružić Baf, M. (2010). 'KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU', Školski vjesnik, 59(1.), pp. 99-112. Available at: https://hrcak.srce.hr/247481 (Accessed 06 December 2021)
Vancouver
Radetić-Paić M, Ružić Baf M. KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [cited 2021 December 06];59(1.):99-112. Available from: https://hrcak.srce.hr/247481
IEEE
M. Radetić-Paić and M. Ružić Baf, "KVALITETA DIJAGNOSTICIRANJA I DIFERENCIJACIJE TRETMANA DJECE I MLADIH S POREMEĆAJIMA U PONAŠANJU", Školski vjesnik, vol.59, no. 1., pp. 99-112, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/247481. [Accessed: 06 December 2021]

Abstracts
Različite devijacije kod djece i mladih školske dobi značajne su indikacije o sta-nju koje zahtijevaveće angažiranje svih društvenih čimbenika. Ako se na ove pojctve pra-vovremeno ne reagira, one vrlo brzo mogu prerasti u teže oblike poremećaja u ponašanju. Kako na temelju podataka i pokazatelja u dijagnostičkom procesu odrediti vrstu i oblik poremećaja, te program tretmana, kod djece i mladih u školske dobiznačajnoje znanstveno stručno pitanje. Kvaliteta tih procesa preduvjet je uspješnoga socijalnopedagoškog drugog stručnog rada. Stoga se u ovom radu nastoje razložiti procesi dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana i njihova međusobna povezanost odnosno kriteriji za procjenu poremećaja u ponašanju i kriteriji za izbor tretmana djece i mladih. Pri tome su od značenja različiti instrumenti, aposebice oni koji uključuju široki spektar rizika i potreba, te pomažu stručnjacima u njihovoj procjeni i planiranju daljih aktivnosti za djecu i mlade rizičnog ponašanja.

Keywords
djeca i mladi školske dobi; dijagnosticiranje; diferencijacija tretmana; rizici i potrebe

Hrčak ID: 247481

URI
https://hrcak.srce.hr/247481

[english]

Visits: 86 *