hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Vjerodostojnost televizijskoga referenduma

Gordana Vujević-Hećimović ; GfK-Centar za istraživanje tržišta, Zagreb, Hrvatska
Miroslav Vujević ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (200 KB) str. 104-113 preuzimanja: 372* citiraj
APA 6th Edition
Vujević-Hećimović, G. i Vujević, M. (2003). Vjerodostojnost televizijskoga referenduma. Politička misao, 40 (2), 104-113. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23157
MLA 8th Edition
Vujević-Hećimović, Gordana i Miroslav Vujević. "Vjerodostojnost televizijskoga referenduma." Politička misao, vol. 40, br. 2, 2003, str. 104-113. https://hrcak.srce.hr/23157. Citirano 20.09.2020.
Chicago 17th Edition
Vujević-Hećimović, Gordana i Miroslav Vujević. "Vjerodostojnost televizijskoga referenduma." Politička misao 40, br. 2 (2003): 104-113. https://hrcak.srce.hr/23157
Harvard
Vujević-Hećimović, G., i Vujević, M. (2003). 'Vjerodostojnost televizijskoga referenduma', Politička misao, 40(2), str. 104-113. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23157 (Datum pristupa: 20.09.2020.)
Vancouver
Vujević-Hećimović G, Vujević M. Vjerodostojnost televizijskoga referenduma. Politička misao [Internet]. 2003 [pristupljeno 20.09.2020.];40(2):104-113. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23157
IEEE
G. Vujević-Hećimović i M. Vujević, "Vjerodostojnost televizijskoga referenduma", Politička misao, vol.40, br. 2, str. 104-113, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23157. [Citirano: 20.09.2020.]

Sažetak
Provedeno je terensko istraživanje na reprezentativnom uzorku punoljetnog stanovništva Republike Hrvatske u kojem su ispitanicima postavljena pitanja koja su postavljena u TV referendumima u popularnim emisijama HTV-a i OTV-a. Utvrđena je statistička značajnost razlika u odgovorima koji su dobiveni od TV gledatelja i ispitanika u terenskom istraživanju što upozorava na nevjerodostojnost rezultata dobivenih u TV referendumima. Nevjerodostojnost rezultata koji se dobivaju u TV referendumima uzrokovana je višestrukom selektivnošću podataka koju uzrokuje način prikupljanja podataka TV referendumom.

Ključne riječi
vjerodostojnost; referendum; TV referendum; istraživanje javnog mnijenja

Hrčak ID: 23157

URI
https://hrcak.srce.hr/23157

[engleski]

Posjeta: 641 *