APA 6th Edition Hameršak, M. (2006). Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija. Narodna umjetnost, 43 (2), 95-113. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23195
MLA 8th Edition Hameršak, Marijana. "Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija." Narodna umjetnost, vol. 43, br. 2, 2006, str. 95-113. https://hrcak.srce.hr/23195. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition Hameršak, Marijana. "Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija." Narodna umjetnost 43, br. 2 (2006): 95-113. https://hrcak.srce.hr/23195
Harvard Hameršak, M. (2006). 'Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija', Narodna umjetnost, 43(2), str. 95-113. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23195 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver Hameršak M. Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija. Narodna umjetnost [Internet]. 2006 [pristupljeno 08.03.2021.];43(2):95-113. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23195
IEEE M. Hameršak, "Osnovnoškolska lektira između kanona i popisa, institucija i ideologija", Narodna umjetnost, vol.43, br. 2, str. 95-113, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23195. [Citirano: 08.03.2021.]
Sažetak Temeljem osnovnoškolskih popisa lektire u radu se propituje u literaturi prihvaćena odredba odnosa između književnog kanona i popisa tekstova koji se čitaju u okviru školovanja. Razumijevajući osnovnoškolske popise lektire kao lektirni kanon, autorica se bavi formom i formiranjem tog kanona. Gotovo stoljetnu (pre)tvorbu lektirnog kanona u Hrvatskoj rekonstruira i interpretira u kontekstu ekonomskih (nakladničkih, knjižarskih) i ideoloških (političkih, znanstvenih i dobnih) silnica.