Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Inovativne metode poučavanja glazbe: escape room u službi aktivnog učenja glazbe

Ines Miletić orcid id orcid.org/0000-0003-1641-3558 ; Osnovna škola Ivana Meštrovića, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 106 Kb

str. 61-74

preuzimanja: 633

citiraj


Sažetak

Suvremeni pristupi i inovativne metode poučavanja aktivno uključuju učenika u
nastavni proces. Metoda igrifikacije inovativna je metoda koja potiče aktivno učenje
te razvija učenikovu samostalnost, kreativno i kritičko razmišljanje i komunikacijske
vještine. Postoji cijeli niz igara koje se mogu iskoristiti u nastavi glazbe kako bi doprinijeli
ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva učenja i poučavanja nastave glazbe,
uključujući escape room igre. Rad započinje tumačenjem pojma aktivnog učenja
kroz konstruktivističku paradigmu i osvrtom na aktivnosti u glazbenoj nastavi koje
omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavni proces. Središnji dio istraživanja
odnosi se na pojmovno određenje termina igrifikacije i koncept escape room igre te
pregled relevantne znanstvene i stručne literature radi boljeg razumijevanja koncepta
igre, njezinim prednostima i nedostacima te mogućnostima primjene u obrazovanju.
Prema metodološkom teorijskom okviru Clarke i dr. (2017) za kreiranje edukativnog
escape rooma istaknut će se glavne smjernice za primjenu ovakvog koncepta
u službi aktivnog slušanja glazbe.

Ključne riječi

aktivno učenje glazbe; igrifikacija; escape room; glazbena nastava; inovativne metode poučavanja

Hrčak ID:

251668

URI

https://hrcak.srce.hr/251668

Datum izdavanja:

28.12.2020.

Posjeta: 1.150 *