Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31192/np.19.2.9

Razmatranje slike djeteta u povijesnome i društvenome kontekstu modernoga potrošačkoga društva u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini

Katarina Dadić ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska
Ružica Bešlić Grbešić ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska
Vlatko Smiljanić orcid id orcid.org/0000-0001-9835-0591 ; Sveučilište u Zagrebu, Znanstveni zavod Fakulteta hrvatskih studija, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 128 Kb

str. 359-370

preuzimanja: 308

citiraj


Sažetak

Autori su raščlanili rezultate pedagoških, povijesnih, socioloških i komunikoloških istraživanja koja obrađuju pedagošku destigmatizaciju djece ostvarenih u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini, gdje dosad nije bilo sličnih pluriperspektivnih radova, a literature o toj temi gotovo da i nema. Pedagoška destigmatizacija djece značajno je izazvana povijesnim kontekstom u kojem su se Hrvatska te Bosna i Hercegovina nalazile od sredine do kraja 20. stoljeća. Žarište rada je na teorijskim uporištima pedagoške destigmatizacije i na pedagoškim oblicima dječjega »oslobađanja«. Nakana je dosegnuti novo razumijevanje djeteta u suvremenoj pedagogiji kao subjekta destigmatizacije s posebnim naglaskom na povijest, medije i potrošačko okruženje.

Ključne riječi

djetinjstvo; mediji; pedagogizacija; potrošačko društvo; povijesni kontekst

Hrčak ID:

260522

URI

https://hrcak.srce.hr/260522

Datum izdavanja:

16.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.095 *