APA 6th Edition Mihaljević, M. (2006). TRAGOM HRVATSKOGA KNJIZEVNOGA JEZIKA - opetovanje i usustavljivanje. Život i škola, LII (15-16), 132-137. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25040
MLA 8th Edition Mihaljević, Mirta. "TRAGOM HRVATSKOGA KNJIZEVNOGA JEZIKA - opetovanje i usustavljivanje." Život i škola, vol. LII, br. 15-16, 2006, str. 132-137. https://hrcak.srce.hr/25040. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition Mihaljević, Mirta. "TRAGOM HRVATSKOGA KNJIZEVNOGA JEZIKA - opetovanje i usustavljivanje." Život i škola LII, br. 15-16 (2006): 132-137. https://hrcak.srce.hr/25040
Harvard Mihaljević, M. (2006). 'TRAGOM HRVATSKOGA KNJIZEVNOGA JEZIKA - opetovanje i usustavljivanje', Život i škola, LII(15-16), str. 132-137. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25040 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver Mihaljević M. TRAGOM HRVATSKOGA KNJIZEVNOGA JEZIKA - opetovanje i usustavljivanje. Život i škola [Internet]. 2006 [pristupljeno 13.04.2021.];LII(15-16):132-137. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25040
IEEE M. Mihaljević, "TRAGOM HRVATSKOGA KNJIZEVNOGA JEZIKA - opetovanje i usustavljivanje", Život i škola, vol.LII, br. 15-16, str. 132-137, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25040. [Citirano: 13.04.2021.]
Sažetak Opetovanje i usustavljivanje područja jezika, a posebice povijesti hrvatskoga književnoga jezika, veliki je izazov učiteljima glede kreativnosti u iznalaženju novih, zanimljivih oblika i suvremenih metoda poučavanja. Područje je jezika bogato, raznovrsno i slojevito, a ponajprije je čvrsto vezano za svoje korijene i povijest. Prateći tijek hrvatske jezične povijesti opetovanjem i usustavljivanjem nastavnih sadržaja jezika dolazimo do
povijesnoga i semantičkoga određenja naziva standardnoga (književnoga)jezika kojega propisuju gramatike, pravopisi i rječnici. Igra asocijacija, istraživanje, plakati i umne mape jedni su od oblika suvremenih načina poučavanja. Umne su mape nelinearni oblik mišljenja koji se odlikuje ekonomičnošću, otvorenošću, prilagodljivošću i brzom pretraživanju podataka, dok igra, istraživanje i stvaranje plakata razvijaju učeničku pozornost i
usredotočenost, samostalnost u zaključivanju, a posebice potiču izražavanje kreativnosti i kritičkoga mišljenja.