hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM

Joško Barbir ; Visoka učiteljska škola, Split, Hrvatska
Sonja Nejašmić ; Visoka učiteljska škola, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (362 KB) str. 92-102 preuzimanja: 1.322* citiraj
APA 6th Edition
Barbir, J. i Nejašmić, S. (2004). PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM. Život i škola, L (12), 92-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25510
MLA 8th Edition
Barbir, Joško i Sonja Nejašmić. "PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM." Život i škola, vol. L, br. 12, 2004, str. 92-102. https://hrcak.srce.hr/25510. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Barbir, Joško i Sonja Nejašmić. "PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM." Život i škola L, br. 12 (2004): 92-102. https://hrcak.srce.hr/25510
Harvard
Barbir, J., i Nejašmić, S. (2004). 'PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM', Život i škola, L(12), str. 92-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25510 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Barbir J, Nejašmić S. PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM. Život i škola [Internet]. 2004 [pristupljeno 05.12.2021.];L(12):92-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25510
IEEE
J. Barbir i S. Nejašmić, "PREVENCIJA ZLOUPORABE DROGA KAO PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKI PROBLEM", Život i škola, vol.L, br. 12, str. 92-102, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25510. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
Definicija pojave ovisnosti kao bolesti ne omogućava globalnom društvenom sustavu da teorijski i praktično reflektira svoje pogrješke, nego da upotrebom metode isključivanja umanjuje značaj i prirodu sukoba na relaciji s dinamičkim sustavima koji potiču ovisnička ponašanja, da taj sukob ne prikazuje u realnom svjetlu već da ga isključi kao vlastitu pogrješku i pravac percipiranja istinskoga problema usmjeri na posljedice – zlouporabu droga.
Dinamička kvaliteta koja podržava strukturu sustava osobe uzrokuje rascjep između potreba tehnokratskoga društva globalnoga sustava i potrebe da osoba bude subjekt. U skladu se s tim nameće zaključak da se problemu sustava pojave ovisnosti treba pristupati s motrišta razvojno – humanističke paradigme, odnosno preventivni kurikulum utemeljiti na postavkama konstruktivizma, jer se takvim pristupom mogu ostvariti preduvjeti za razumijevanje geneze i dinamike razvoja neovisničkih i ovisničkih struktura, situacija i ponašanja, kako s osobnoga, tako i sa socio-kulturnoga, ekonomskoga, tehnološkoga, psihološkoga i drugih motrišta.

Hrčak ID: 25510

URI
https://hrcak.srce.hr/25510

[engleski]

Posjeta: 2.191 *