APA 6th Edition Cvitković, D. (2007). Ispitna anksioznost u odnosu na adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43 (2), 29-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26367
MLA 8th Edition Cvitković, Daniela. "Ispitna anksioznost u odnosu na adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 43, br. 2, 2007, str. 29-40. https://hrcak.srce.hr/26367. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition Cvitković, Daniela. "Ispitna anksioznost u odnosu na adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 43, br. 2 (2007): 29-40. https://hrcak.srce.hr/26367
Harvard Cvitković, D. (2007). 'Ispitna anksioznost u odnosu na adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 43(2), str. 29-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26367 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver Cvitković D. Ispitna anksioznost u odnosu na adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 14.12.2019.];43(2):29-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26367
IEEE D. Cvitković, "Ispitna anksioznost u odnosu na adaptivno ponašanje djece s teškoćama učenja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.43, br. 2, str. 29-40, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26367. [Citirano: 14.12.2019.]
Sažetak Unatoč zakonskoj regulativi, proces inkluzije djece s posebnim potrebama u hrvatskim redovim školama još uvijek ide vrlo sporo. Posebne potrebe koje dijete ima često su glavni razlog njegove izolacije i prava te djece još nisu izjednačena s pravima vršnjaka. Pokazalo se da bliža i dalja djetetova okolina mogu nepovoljno djelovati na cjelokupni razvoj djeteta s posebnim potrebama što dovodi često do depresivnosti, sniženog samopoštovanja i anksioznosti. U ovom se istraživanju htjelo ispitati koliko je izražena ispitna anksioznost kod djece s teškoćama učenja u odnosu na tipične vršnjake te ispitati odnos ispitne anksioznosti i adaptivnog ponašanja. Ispitivanje je provedeno na 166 djece, učenika 6.tih razreda (83 djece s teškoćama učenja TU i 83 tipične djece) isto toliko njihovih roditelja i 50 učitelja. Pokazalo se da je kod djece s TU statistički značajno više izražena ispitna anksioznost i ona je u vezi sa samoprocjenom adaptivnog ponašanja u odnosima s vršnjacima. Kod tipične djece doživljaj ispitne anksioznosti statistički značajno je povezan je sa samoprocjenama adaptivnog ponašanja u razredu.