hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju

Adinda Dulčić ; Poliklinika SUVAG
Koraljka Bakota ; Poliklinika SUVAG

Puni tekst: hrvatski, pdf (129 KB) str. 31-50 preuzimanja: 1.778* citiraj
APA 6th Edition
Dulčić, A. i Bakota, K. (2008). Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), 31-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/30715
MLA 8th Edition
Dulčić, Adinda i Koraljka Bakota. "Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, 2008, str. 31-50. https://hrcak.srce.hr/30715. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Dulčić, Adinda i Koraljka Bakota. "Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, br. 2 (2008): 31-50. https://hrcak.srce.hr/30715
Harvard
Dulčić, A., i Bakota, K. (2008). 'Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), str. 31-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/30715 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Dulčić A, Bakota K. Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 09.12.2019.];44(2):31-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30715
IEEE
A. Dulčić i K. Bakota, "Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.44, br. 2, str. 31-50, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30715. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
U radu su prikazani rezultati analize stavova ucitelja povijesti osnovnih redovnih škola sjeverozapadne Hrvatske prema integriranim ucenicima oštecena sluha i ucenicima s poremecajima govorno-jezicne komunikacije te sa specifi cnim teškocama u ucenju. Ispitivanjem je obuhvaceno 78 ucitelja povijesti nekih redovnih osnovnih škola sjeverozapadne regije Republike Hrvatske: Grad Zagreb - Zapad, Ivanic Grad, Zaprešic i Sisak. Iz dobivenih rezultata razvidno je da su prema procesu integracije izraženi najpovoljniji stavovi, ali su znatno nepovoljniji prema uvjetima rada i provedbi edukacijske integracije. Dakle, analiza dobivenih rezultata ukazuje da ucitelji povijesti imaju pretežno nepovoljne stavove prema uvjetima rada i provedbi nastave u kojima se odgojno – obrazovna integracija provodi. Rezultati usporedbe stavova ucitelja povijesti iz razlicitih regija pokazuju da su rezultati uzoraka uglavnom ujednaceni, tj. da uglavnom nema statisticki znacajne razlike. Statisticki znacajna razlika za neke varijable dobivena je na uzorku ispitanika u sjeverozapadnoj Hrvatskoj unutar Zagrebacke županije.

Ključne riječi
stavovi ucitelja povijesti; ucenici oštecena sluha; ucenici s poremecajima govorno-jezicne komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju

Hrčak ID: 30715

URI
https://hrcak.srce.hr/30715

[engleski]

Posjeta: 2.725 *