hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike

Marinela Aleksovski ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (158 KB) str. 97-113 preuzimanja: 5.192* citiraj
APA 6th Edition
Aleksovski, M. (2008). Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike. Lahor, 1 (5), 97-113. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/32046
MLA 8th Edition
Aleksovski, Marinela. "Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike." Lahor, vol. 1, br. 5, 2008, str. 97-113. https://hrcak.srce.hr/32046. Citirano 19.06.2021.
Chicago 17th Edition
Aleksovski, Marinela. "Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike." Lahor 1, br. 5 (2008): 97-113. https://hrcak.srce.hr/32046
Harvard
Aleksovski, M. (2008). 'Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike', Lahor, 1(5), str. 97-113. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/32046 (Datum pristupa: 19.06.2021.)
Vancouver
Aleksovski M. Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike. Lahor [Internet]. 2008 [pristupljeno 19.06.2021.];1(5):97-113. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32046
IEEE
M. Aleksovski, "Aktivnosti u nastavi hrvatskoga jezika kao drugoga i stranoga za početnike", Lahor, vol.1, br. 5, str. 97-113, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/32046. [Citirano: 19.06.2021.]

Sažetak
U ovome je radu riječ o važnosti motivacije i ulozi nastavnih aktivnosti kao bitnih činitelja motivacije, kako na početnim, tako i na naprednim stupnjevima učenja hrvatskog kao drugoga i stranoga jezika. Pritom se uzima u obzir uloga afektivnih faktora u učenju jezika. Slijedi kratki osvrt na progresiju poučavanja hrvatskoga kao drugog i stranog jezika koja se primjenjuje na početnim stupnjevima učenja. U nastavku su rada predstavljeni opisi pojedinih nastavnih aktivnosti predviđenih za niži i viši početni stupanj učenja hrvatskoga kao drugog i stranog jezika. Oni su raspoređeni tako da slijede već spomenutu progresiju, a za svaku se nastavnu aktivnost navodi i njezina svrha kojom se opravdava uključivanje u nastavni proces. Cilj je rada primjerima pomoći svima koji u svojoj nastavi osjećaju potrebu za spontanom i stvaralačkom uporabom jezika

Ključne riječi
nastava hrvatskoga kao J2; motivacija; aktivnosti; početnička razina

Hrčak ID: 32046

URI
https://hrcak.srce.hr/32046

[engleski]

Posjeta: 6.073 *