hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA

Mario Plenković ; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daria Mustić ; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Slobodan Hadžić ; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Goran Radoš ; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (5 MB) str. 308-326 preuzimanja: 1.511* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M., Mustić, D., Hadžić, S. i Radoš, G. (2008). KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA. Informatologia, 41 (4), 308-326. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34416
MLA 8th Edition
Plenković, Mario, et al. "KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA." Informatologia, vol. 41, br. 4, 2008, str. 308-326. https://hrcak.srce.hr/34416. Citirano 05.03.2021.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario, Daria Mustić, Slobodan Hadžić i Goran Radoš. "KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA." Informatologia 41, br. 4 (2008): 308-326. https://hrcak.srce.hr/34416
Harvard
Plenković, M., et al. (2008). 'KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA', Informatologia, 41(4), str. 308-326. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34416 (Datum pristupa: 05.03.2021.)
Vancouver
Plenković M, Mustić D, Hadžić S, Radoš G. KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA. Informatologia [Internet]. 2008 [pristupljeno 05.03.2021.];41(4):308-326. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34416
IEEE
M. Plenković, D. Mustić, S. Hadžić i G. Radoš, "KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA", Informatologia, vol.41, br. 4, str. 308-326, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34416. [Citirano: 05.03.2021.]

Sažetak
Vizualni elementi poruke ostvaruju svoju funkciju samo ako se poštuju kriteriji uspješnog grafičkog oblikovanja i komunikološke strukture čovjeka, koji u obzir uzimaju psihofiziološke osobine ljudskoga oka, osnovne zakonitosti percepcije i vanjske faktore (medij, mjesto izlaganja). U radu se obrađuje problematika uspješnog korištenja vizualnih elemenata kod vanjskog oglašavanja na primjeru promidžbenih jumbo-plakata hrvatskih političkih stranaka. Istraživanje je usmjereno propitivanje da li su političke stranke oblikovale svoje plakate u skladu sa profesionalnim kriterijima grafičkog dizajna. U radu se preispituje uspješnost oblikovanja ključnih vizualnih elemenata. Teorijska rasprava je provedena kroz formiranje i analizu strukture profesionalnih kriterija za korištenje vizualnih elemenata, te analizu njihove primjene na promidžbenim plakatima političkih stranaka.

Ključne riječi
plakati; vizualna procjena; grafički dizajn

Hrčak ID: 34416

URI
https://hrcak.srce.hr/34416

Posjeta: 2.067 *