KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA
Mario Plenković
; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daria Mustić
; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Slobodan Hadžić
; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Goran Radoš
; Katedra za komunikologiju, Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
APA 6th Edition Plenković, M., Mustić, D., Hadžić, S. i Radoš, G. (2008). KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA. Informatologia, 41 (4), 308-326. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34416
MLA 8th Edition Plenković, Mario, et al. "KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA." Informatologia, vol. 41, br. 4, 2008, str. 308-326. https://hrcak.srce.hr/34416. Citirano 05.03.2021.
Chicago 17th Edition Plenković, Mario, Daria Mustić, Slobodan Hadžić i Goran Radoš. "KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA." Informatologia 41, br. 4 (2008): 308-326. https://hrcak.srce.hr/34416
Harvard Plenković, M., et al. (2008). 'KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA', Informatologia, 41(4), str. 308-326. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34416 (Datum pristupa: 05.03.2021.)
Vancouver Plenković M, Mustić D, Hadžić S, Radoš G. KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA. Informatologia [Internet]. 2008 [pristupljeno 05.03.2021.];41(4):308-326. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34416
IEEE M. Plenković, D. Mustić, S. Hadžić i G. Radoš, "KOMUNIKOLOŠKA ANALIZA VIZUALNIH KRITERIJA ZA PROCJENU USPJEHA PARLAMENTARNIH STRANAKA", Informatologia, vol.41, br. 4, str. 308-326, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34416. [Citirano: 05.03.2021.]
Sažetak Vizualni elementi poruke ostvaruju svoju funkciju samo ako se poštuju kriteriji uspješnog grafičkog oblikovanja i komunikološke strukture čovjeka, koji u obzir uzimaju psihofiziološke osobine ljudskoga oka, osnovne zakonitosti percepcije i vanjske faktore (medij, mjesto izlaganja). U radu se obrađuje problematika uspješnog korištenja vizualnih elemenata kod vanjskog oglašavanja na primjeru promidžbenih jumbo-plakata hrvatskih političkih stranaka. Istraživanje je usmjereno propitivanje da li su političke stranke oblikovale svoje plakate u skladu sa profesionalnim kriterijima grafičkog dizajna. U radu se preispituje uspješnost oblikovanja ključnih vizualnih elemenata. Teorijska rasprava je provedena kroz formiranje i analizu strukture profesionalnih kriterija za korištenje vizualnih elemenata, te analizu njihove primjene na promidžbenim plakatima političkih stranaka.