hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko

Hadžib Salkić ; OŠ Travnik, BiH
Dobromir Bonacin ; Univerzitet u Travniku, BiH

Puni tekst: hrvatski, pdf (224 KB) str. 116-125 preuzimanja: 974* citiraj
APA 6th Edition
Salkić, H. i Bonacin, D. (2009). Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko. Život i škola, LV (21.), 116-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/37095
MLA 8th Edition
Salkić, Hadžib i Dobromir Bonacin. "Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko." Život i škola, vol. LV, br. 21., 2009, str. 116-125. https://hrcak.srce.hr/37095. Citirano 12.04.2021.
Chicago 17th Edition
Salkić, Hadžib i Dobromir Bonacin. "Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko." Život i škola LV, br. 21. (2009): 116-125. https://hrcak.srce.hr/37095
Harvard
Salkić, H., i Bonacin, D. (2009). 'Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko', Život i škola, LV(21.), str. 116-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/37095 (Datum pristupa: 12.04.2021.)
Vancouver
Salkić H, Bonacin D. Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko. Život i škola [Internet]. 2009 [pristupljeno 12.04.2021.];LV(21.):116-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37095
IEEE
H. Salkić i D. Bonacin, "Analiza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava HAnaliza stavova prihvatljivosti školskoga informacijskog sustava Hacko", Život i škola, vol.LV, br. 21., str. 116-125, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37095. [Citirano: 12.04.2021.]

Sažetak
U radu je predstavljena analiza rezultata o problemu informiranosti zainteresiranih
djelatnika za primjenu i korištenje informacijskih tehnologija u odgojno-obrazovnome procesu
na temelju ankete provedene na 187 ispitanika, djelatnika osnovnih i srednjih škola u
Srednjebosanskoj županiji (BiH). Predmet su istraživanja predstavnici posebno zainteresiranih
stranaka u procesu edukacije, a cilj je istražiti i kritički ocijeniti mogućnost primjene školskoga
informacijskog sustava koji se može koristiti u osnovnim i srednjim školama za praćenje
njihova rada te utvrđivanje potreba i mogućnosti svih čimbenika obrazovnoga procesa za
kvalitetnu primjenu informacijskoga sustava i novih tehnologija. Rezultati su pokazali da
najveći broj anketiranih prihvaća nove tehnologije kao alat kojim je moguće unaprjeđenje
nastavnoga procesa. Primjenjivost je istraživanja nedvojbena jer će temeljem rezultata biti
argumentirana provedba sustava u sredini u kojoj je istraživanje provedeno. Moguća se
ograničenja istraživanja odnose na prostor provedbe, iako se može očekivati utjecaj na druge
sredine u BiH. Znanstveni se prinos odnosi na utvrđivanje stanja, stoga je u tom smislu
istraživanje jasno aplikativno usmjereno.

Ključne riječi
računala; mreže; obrazovanje; praćenje; analiza; informacijski sustavi

Hrčak ID: 37095

URI
https://hrcak.srce.hr/37095

[engleski]

Posjeta: 1.437 *