SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA
Stjepan Jagić
; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Jasmina Vrkić Dimić
; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
APA 6th Edition Jagić, S. & Vrkić Dimić, J. (2010). SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA. Informatologia, 43 (3), 189-197. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/59129
MLA 8th Edition Jagić, Stjepan and Jasmina Vrkić Dimić. "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA." Informatologia, vol. 43, no. 3, 2010, pp. 189-197. https://hrcak.srce.hr/59129. Accessed 23 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Jagić, Stjepan and Jasmina Vrkić Dimić. "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA." Informatologia 43, no. 3 (2010): 189-197. https://hrcak.srce.hr/59129
Harvard Jagić, S., and Vrkić Dimić, J. (2010). 'SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA', Informatologia, 43(3), pp. 189-197. Available at: https://hrcak.srce.hr/59129 (Accessed 23 April 2021)
Vancouver Jagić S, Vrkić Dimić J. SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA. Informatologia [Internet]. 2010 [cited 2021 April 23];43(3):189-197. Available from: https://hrcak.srce.hr/59129
IEEE S. Jagić and J. Vrkić Dimić, "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA", Informatologia, vol.43, no. 3, pp. 189-197, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/59129. [Accessed: 23 April 2021]
Abstracts Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.