hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU

Đurđica Petrović ; OŠ Šećerana, PŠ Baranjsko Petrovo Selo, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (265 KB) str. 1-281 preuzimanja: 5.465* citiraj
APA 6th Edition
Petrović, Đ. (2010). POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU. Život i škola, LVI (24), 1-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63366
MLA 8th Edition
Petrović, Đurđica. "POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU." Život i škola, vol. LVI, br. 24, 2010, str. 1-281. https://hrcak.srce.hr/63366. Citirano 23.10.2019.
Chicago 17th Edition
Petrović, Đurđica. "POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU." Život i škola LVI, br. 24 (2010): 1-281. https://hrcak.srce.hr/63366
Harvard
Petrović, Đ. (2010). 'POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU', Život i škola, LVI(24), str. 1-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63366 (Datum pristupa: 23.10.2019.)
Vancouver
Petrović Đ. POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU. Život i škola [Internet]. 2010 [pristupljeno 23.10.2019.];LVI(24):1-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63366
IEEE
Đ. Petrović, "POTICANJE KREATIVNOSTI U KOMBINIRANOM RAZREDNOM ODJELU", Život i škola, vol.LVI, br. 24, str. 1-281, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63366. [Citirano: 23.10.2019.]

Sažetak
Cilj rad bio je osvrnuti se na rad u kombiniranim razrednim odjelima. Tekst razmatra organizaciju rada u takvim odjelima sa svim svojim specifičnostima. Dotaknula sam se nekih metodičko-didaktičkih rješenja u nastavi s kombiniranim odjelima te pitanja uređenja i opremanja učionica. Poseban naglasak stavila sam na samostalni rad učenika, planiranje i provođenje nastavnih aktivnostima u kombiniranom odjelu. Dobar odabir strategija poučavanja u ovakvim uvjetima rada s učenicima, preduvjet je poticanju kreativnosti u nastavi. Važna zadaća učiteljice/učitelja, upravo je, i razvoj, i poticanje kreativnosti različitim tehnikama za poticanje kreativnosti. Djelovanje učitelja treba biti u funkciji razvoja i oslobađanja kreativnog potencijala učenika. Rad bi trebao biti poziv sadašnjim i budućim učiteljicama/učiteljima da pokušaju na jedan drugačiji način promišljati o nastavnom procesu primjenjujući nove kreativne načine poučavanja. Na primjeru iz pedagoške prakse pokazala sam da kreativna nastava u kombiniranim razrednim odjelima može zadovoljiti razvojne i sve druge potrebe učenika u razrednoj nastavi.

Ključne riječi
kombinirani razredni odjel; samostalan rad; strategije poučavanja; kreativnost u nastavi; poticanje kreativnosti

Hrčak ID: 63366

URI
https://hrcak.srce.hr/63366

[engleski]

Posjeta: 6.661 *