hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ STUDIJSKOG USMJERENJA NA UPOTREBU MODERNIH INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA IZMEĐU STUDENATA I UČITELJA

Mateja Pšunder ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Mateja Ploj Virtič ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (379 KB) str. 269-279 preuzimanja: 404* citiraj
APA 6th Edition
Pšunder, M. i Ploj Virtič, M. (2010). THE INFLUENCE OF THE FIELD OF STUDY ON THE USE OF MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AMONG STUDENT AND TEACHERS. Informatologia, 43 (4), 269-279. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63964
MLA 8th Edition
Pšunder, Mateja i Mateja Ploj Virtič. "THE INFLUENCE OF THE FIELD OF STUDY ON THE USE OF MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AMONG STUDENT AND TEACHERS." Informatologia, vol. 43, br. 4, 2010, str. 269-279. https://hrcak.srce.hr/63964. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Pšunder, Mateja i Mateja Ploj Virtič. "THE INFLUENCE OF THE FIELD OF STUDY ON THE USE OF MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AMONG STUDENT AND TEACHERS." Informatologia 43, br. 4 (2010): 269-279. https://hrcak.srce.hr/63964
Harvard
Pšunder, M., i Ploj Virtič, M. (2010). 'THE INFLUENCE OF THE FIELD OF STUDY ON THE USE OF MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AMONG STUDENT AND TEACHERS', Informatologia, 43(4), str. 269-279. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63964 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
Pšunder M, Ploj Virtič M. THE INFLUENCE OF THE FIELD OF STUDY ON THE USE OF MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AMONG STUDENT AND TEACHERS. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 12.12.2019.];43(4):269-279. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63964
IEEE
M. Pšunder i M. Ploj Virtič, "THE INFLUENCE OF THE FIELD OF STUDY ON THE USE OF MODERN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AMONG STUDENT AND TEACHERS", Informatologia, vol.43, br. 4, str. 269-279, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63964. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
Kako se sa brzim razvojem modernih tehnologija širi okvir kompetencija koje su neophodno potrebne za rad učitelja, to zanimanje iz godine u godine postaje sve zahtjevnije. IKT su zauzele svoje mjesto među potrebnim kompetencijama pogotovo zato jer učitelji obrazuju generaciju Y, koja računalo koristi na svim životnim razinama. Upotreba računala je specifična za svako područje obrazovanja i kao takva nije direktno usporediva. Naš članak predstavlja rezultate istrage u kojoj nas je zanimalo u kolikoj mjeri smjer studija utječe na upotrebu IKT i kompjutora kod studenata - budućih učitelja. Uzorak je obuhvatio studente četvrte godine različitih pedagoških smjerova: prirodoslovno-matematičkih i tehničkih znanosti, socioloških znanosti i studij razredne nastave. Naša istraga je pokazala, da studenti svih triju smjerova često koriste računalo u svakodnevnom životu, a manje često za potrebe studija. Studenti prirodoslovno-matematičkih i tehničkih znanosti su češće odgovorili da koriste obrazovne portale nego studenti drugih dviju smjerova. Isto tako su se među studentima različitih smjerova pokazale razlike u upotrebi vrste tih portala. Naše istraživanje također je pokazalo, da su studenti prirodoslovno-matematičkih i tehničkih znanosti ti koji su izrazili najviše pozitivno mišljenje o raspoloživosti računala na fakultetu, njihovom kapacitetu, programskoj opremi, pristupu internetu na fakultetu i pristupu internetu u gradu studija.

Ključne riječi
kompetencije nastavnika; upotreba IKT-a u procesu učenja; različita područja učenja; PCK; TPACK

Hrčak ID: 63964

URI
https://hrcak.srce.hr/63964

[engleski]

Posjeta: 772 *