hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ANALIZA KVALITETE WEB STRANICA HOTELA S 5 ZVJEZDICA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Vlado Galičić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Mislav Šimunić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (320 KB) str. 280-292 preuzimanja: 1.853* citiraj
APA 6th Edition
Galičić, V. i Šimunić, M. (2010). ANALYSIS OF THE WEB-SITE QUALITY OF FIVE-STAR HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA. Informatologia, 43 (4), 280-292. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/63965
MLA 8th Edition
Galičić, Vlado i Mislav Šimunić. "ANALYSIS OF THE WEB-SITE QUALITY OF FIVE-STAR HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA." Informatologia, vol. 43, br. 4, 2010, str. 280-292. https://hrcak.srce.hr/63965. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Galičić, Vlado i Mislav Šimunić. "ANALYSIS OF THE WEB-SITE QUALITY OF FIVE-STAR HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA." Informatologia 43, br. 4 (2010): 280-292. https://hrcak.srce.hr/63965
Harvard
Galičić, V., i Šimunić, M. (2010). 'ANALYSIS OF THE WEB-SITE QUALITY OF FIVE-STAR HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA', Informatologia, 43(4), str. 280-292. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/63965 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
Galičić V, Šimunić M. ANALYSIS OF THE WEB-SITE QUALITY OF FIVE-STAR HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 12.12.2019.];43(4):280-292. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63965
IEEE
V. Galičić i M. Šimunić, "ANALYSIS OF THE WEB-SITE QUALITY OF FIVE-STAR HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA", Informatologia, vol.43, br. 4, str. 280-292, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/63965. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
Marketinška prezentacija cjelokupne ponude putem interneta, postaje sve značajniji faktor uspješnog poslovanja svakog hotela kao poslovnog sustava. Predstavnici ugostiteljsko-turističke potražnje sve češće i u sve većoj mjeri, do relevatnih informacija o ponudi dolaze putem interneta kao suvremenog mas medija. U radu se analizira kvaliteta web Site-ova svih hotela u Republici Hrvatskoj koji su razvrstani u prvu kategoriju, što podrazumijeva njihovo pravo za isticanjem pet zvjezdica. Opredjeljenje za ovakav uzorak ima za cilj ukazati kako hoteli, koji su u najvišoj kategoriji razvijaju svoj prezentacijski model na internetu. Hipoteza u radu glasi: najbolji hoteli imaju najbolje definirane sadržaje na web stranicama. Istraživanje ima zadaću utvrditi eventualna odstupanja stvarnog sadržaja web site-ova s definiranim odrednicama Multimedijskog informacijskog modela (Multy Medial Information Model), kojeg su autori postavili kao idealan i za kojeg smatraju da može stvoriti pretpostavke većeg poslovnog uspjeha na turističkom tržištu. U skladu sa rezultatima analize, pokušat će se predložiti mjere za unapređenje postojećeg stanja internetske prezentacije najboljih hotela i pojedinih segmenata njihovog cjelovitog proizvoda.

Ključne riječi
Internet; web stranica; hotel; hotelski proizvod; marketing

Hrčak ID: 63965

URI
https://hrcak.srce.hr/63965

[engleski]

Posjeta: 3.469 *