hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 26 No. 2, 2014.


Market-Tržište,Vol. 26 No. 2
Datum izdavanja: prosinac 2014.

Objavljen na Hrčku: 28. 1. 2015.
Sadržaj Puni tekst
Vrednovanje ljestvice praksi održivog razvoja korištenjem Bayesovog pristupa u teoriji odgovora na zadatke  
Validation of Sustainable Development Practices Scale Using the Bayesian Approach to Item Response Theory (str.147-162) engleskipdf 285 KB
Martin Hernani Merino, Enver Gerald Tarazona Vargas, Antonieta Hamann Pastorino, José Afonso Mazzon
Pregledni rad
 
Teorija racionalnog izbora i ovisničko ponašanje  
Rational Choice Theory and Addiction Behaviour (str.163-177) engleskipdf 192 KB
Miloš Krstić
Prethodno priopćenje
 
Applying the Theory of Planned Behavior in the Purchase of Organic Food  
Primjena teorije planiranog ponašanja u kupovini ekološke hrane (str.179-197) hrvatskipdf 222 KB
Linda Martić Kuran, Mihić Mirela
Prethodno priopćenje
 
Novi svijet za marketing muzeja? Suočavanje sa starim nedoumicama pri izazivanju novih tržišnih prilika  
A New World for Museum Marketing? Facing the Old Dilemmas while Challenging New Market Opportunities (str.199-214) engleskipdf 191 KB
Tanja Komarac
Pregledni rad
 
Poslovni potencijal Noći vještica: prodaja i trendovi  
Business Potential of Halloween: Sales and Trends (str.215-225) engleskipdf 169 KB
Wadim Strielkowski
Pregledni rad
 
The Role of Socio-Demographic Characteristics and Lifestyle of Consumers in Determinig Buying Tendency  
Uloga sociodemografskih karakteristika i životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini (str.227-244) hrvatskipdf 275 KB
Ana Slišković, Ivan Zebić, Ljiljana Gregov, Matilda Nikolić
Prethodno priopćenje
 
Kirby L. J. Shannahan, Rachelle J. Shannahan, Alan J. Bush: Salesperson Coachability: What it is and Why it Matters (str.245-250) hrvatskipdf 114 KB
Irena Zenzerović
Recenzija, Prikaz
 
Uvodnik  
Editorial Preface engleskipdf 55 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Posjeta: 9.960 *