hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: prosinca 2015.

Objavljen na Hrčku: 19. 2. 2016.
Sadržaj Puni tekst
Konstruktivizam u suvremenom inkluzivnom odgoju i obrazovanju (str.541-560) hrvatskipdf 643 KB
Constructivism in contemporary inclusive education (str.541-560)  
Anka Jurčević Lozančić, Jasna Kudek Mirošević
Izvorni znanstveni članak
 
Razdoblje početne institucionalizacije obrazovanja učitelja u Hrvatskoj s posebnim osvrtom na prostore tadašnje Slavonije i Vojne krajine (str.561-572) hrvatskipdf 256 KB
The beginning of the institutionalization of teacher education in Croatia with the special emphasis on the territories of the former Slavonia and the Military Frontier (str.561-572)  
Mirko Lukaš
Izvorni znanstveni članak
 
Umjetnička glazba i oblikovanje kulturnoga identiteta učenika (str.573-588) hrvatskipdf 403 KB
Classical (art) music and shaping of pupils' cultural identity (str.573-588)  
Sabina Vidulin, Vera Martinović
Izvorni znanstveni članak
 
Vizija budućih glazbenih pedagoga i njihove osobne kompetencije (str.589-602) hrvatskipdf 293 KB
Future music educators' vision and personal competences (str.589-602)  
Albinca Pesek, Tomaž Bratina
Izvorni znanstveni članak
 
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi (str.603-620) hrvatskipdf 274 KB
Children's experience of play in pre-school and primary school (str.603-620)  
Višnja Rajić, Biserka Petrović-Sočo
Izvorni znanstveni članak
 
Procjena samoefikasnosti poučavanja prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja (str.621-646) hrvatskipdf 478 KB
Primary education students' assessment of self-efficacy in teaching science and society (str.621-646)  
Alma Škugor
Izvorni znanstveni članak
 
Trebaju li nam sustavan odgoj i obrazovanje za aktivno slušanje? (str.647-660) hrvatskipdf 342 KB
Is a systematic approach to teaching active listening skills necessary? (str.647-660)  
Rahaela Varga, Ida Somolanji Tokić
Prethodno priopćenje
 
Glazbena darovitost i obrazovni sustav (str.661-678) hrvatskipdf 276 KB
Musical talent and the education system (str.661-678)  
Davor Brđanović
Pregledni rad
 
Posjeta: 20.180 *